ماسک برای منافذ باز پوست ( معرفی بهترین مارک ماسک شرکتی + خانگی )

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
ماسک برای منافذ باز پوست ( معرفی بهترین مارک ماسک شرکتی + خانگی )

منافذ باز پوست، یکی از مشکلات پوستی رایجی می باشد که نیاز به درمان دارد. منافذ باز، بخاطر عوامل مختلفی مانند پیری، کمبود ویتامین و عدم رعایت بهداشت پوست و … می باشد. یکی از بهترین روش های درمان این منافذ، استفاده از ماسک صورت می باشد. ماسک برای منافذ باز صورت، تاثیرات مثبت زیادی دارد و اندازه آنها را کوچکتر می کند.

 

تاثیر ماسک برای منافذ باز پوست

ماسک صورت، بهترین محصول برای پاکسازی و تقویت پوست می باشد. در ماسک صورت مواد مغذی زیادی وجود دارد که پوست به آنها نیازمند است. استفاده از ماسک برای منافذ باز پوست، باعث پاکسازی عمیق منافذ باز پوست می گردد.

پاکسازی پوست، باعث تنظیم چربی آن می گردد که این ویژگی برای درمان منافذ باز پوست مفید است. همچنین باید دانست که اغلب این ماسک ها دارای خاصیت مرطوب کنندگی هم هستند. آبرسانی به پوست هم در درمان هر چه بهتر و سریعتر منافذ باز تاثیرگذار است.

وجود منافذ باز بزرگ و زیاد روی سطح پوست، زیبایی پوست را از بین می برد لذا باید به فکر درمان آن باشیم. وجود این منافذ روی پوست، محلی برای تجمع چربی و آلودگی های دیگر است. اگر این منافذ درمان نشوند به طور قطعی مشکلات پوستی مختلفی را ایجاد خواهند کرد. البته باید دانست که تاثیر همه ماسک های صورت، روی پوست یکسان نیست و همیشه باید سعی در انتخاب بهترین برند داشته باشیم. در کنار ماسک استفاده از لایه بردارهای مختلف درمان این منافذ را کامل میکند در مقاله ” طرز استفاده از اسکراب صورت ” بیشتر در مورد نحوه استفاده از این نوع از ماسک ها توضیح داده ایم.

 

بهترین مارک ماسک برای منافذ باز پوست

 

ماسک برای منافذ باز پوست ( معرفی بهترین مارک ماسک شرکتی + خانگی )

 

از آنجایی که مراقبت از پوست، به واسطه محصولات مراقبتی مانند ماسک صورت، زیاد است؛ بنابراین شاهد مارک های متنوعی از این محصول در بازار هستیم. بهترین انواع از ماسک صورت از بین برندهای خارجی و ایرانی انتخاب می گردد. ماسک برای منافذ باز صورت، انتخابی درست است. برای اینکه نتیجه بهتری از ماسک صورت بگیریم لازم است که به طور حتمی با کیفیت ترین مارک از آن را تهیه کنیم.

ماسک های صورت، با توجه به نوع پوست باید انتخاب شوند. یکی از بهترین مارک های ماسک صورت مربوط به ماسک زغالی ورقه ای گارنیر است. هر چه فرمولاسیون تشکیل دهنده ماسک صورت، از مواد طبیعی تری باشد به طور قطعی تاثیرات بهتری خواهد داشت. وقتی که بافت مایع ماسک بر روی سطح پوست شما قرار می گیرد به آن می چسبد.

پوست تمامی مواد مغذی ماسک را جذب می کند و این ویژگی باعث ایجاد تغییرات مثبتی در سلامت و زیبایی پوست می شود. مسلما اگر شما هم در رابطه با بهترین انواع از ماسک صورت اطلاعاتی در اختیار داشته باشید می توانید با اطمینان بیشتری خرید کنید. ما در ادامه این مطلب، سعی نموده ایم بهترین و پرفروش ترین برندها از ماسک صورت را به شما معرفی کنیم.

 

  • ماسک زغالی ورقه ای

این ماسک برای بستن منافذ پوست مفید و موثر است. در ترکیب آن زغال و خزه وجود دارد که برای پوست مفید هستند. پاکسازی پوست را به طور کامل و عمیق انجام می دهد. به علت داشتن خاصیت آبرسانی، روشن کننده پوست است.

 

  • ماسک ورقه ای بمب آبرسان 

آبرسانی مهمترین خاصیت این محصول است. به درخشندگی و سلامت پوست کمک زیادی می کند. با سم زدایی و تمیزی عمیق پوست، منافذ باز را جمع تر می کند. در آن هیالورونیک اسید وجود دارد که برای پوست لازم است..

 

  • ماسک کیس بیوتی

این نوع از ماسک برای منافذ باز پوست مناسب است و خاصیت لایه برداری دارد. منافذ باز را تمیز و کوچک می کند. شادابی و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد. تمامی تاثیرات پوستی آن از نوع مثبت است و هیچگونه عوارضی ندارد. خاک رس ترکیب مهم آن است که برای تمیزی روزانه پوست مفید است.

 

  • ماسک  BIO GLOW 

منافذ باز پوست را تمیز و درمان می کند. اثر لایه برداری قوی دارد. بیشترین فرمولاسیون آن از مواد طبیعی مثل عصاره نارگیل و آووکادو تشکیل شده است. مرطوب کننده پوست است.

 

  • ماسک  Saf & Temiz

این محصول برای لایه برداری و تمیزی منافذ پوست، مناسب است. ترکیبات موجود در آن شامل اکالیپتوس و خاک رس و اسید سالسیلیک است که خاصیت نرم کننده و آبرسان است.

 

  • ماسک هوم لایف

این نوع از ماسک صورت، دارای کربن فعال است که رطوبت رسانی به پوست را به نحو احسن انجام می دهد. با افزایش و تحریک کلاژن سازی در پوست از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.

 

 

ماسک خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست

 

ماسک برای منافذ باز پوست ( معرفی بهترین مارک ماسک شرکتی + خانگی )

 

ماسک برای بستن منافذ پوست، اهمیت و تاثیر زیادی دارد؛ به شرطی که بهترین نوع را انتخاب کرده باشیم. افزون بر ماسک های صنعتی که به طور آماده در بازار وجود دارند؛ ما می توانیم از ماسک های خانگی نیز استفاده داشته باشیم. در آشپزخانه هر منزلی یکسری از مواد وجود دارد که از ترکیب آنها با هم می توان به راحتی ماسک صورت تهیه کرد. مزیت استفاده از ماسک خانگی برای منافذ باز پوست این است که به طور مطمئن از مواد طبیعی تهیه می شوند. حال چندین مورد مهم از این ماسک ها را برای شما توضیح می دهیم.

 

  •  آرد برنج ماسک از بین برنده منافذ باز پوست

برای تهیه کردن این نوع از ماسک خانگی برای منافذ باز پوست لازم است آرد برنج را با محلول دیگری مانند آبلیمو یا چای سبز و شیر مخلوط کنید. ترکیبی که از مخلوط آرد برنج و مواد دیگر حاصل می شود فواید مهمی برای پوست دارد.

اگر به قصد درمان منافذ باز پوست، از ماسک آرد برنج استفاده می کنید؛ باید حداقل دو بار در هفته آن را روی پوست قرار دهید. برای تهیه این ماسک، کافیست مقدار مشخصی از آرد برنج و آبلیمو یا شیر را با هم مخلوط کنید. تمیزی و درمان منافذ باز پوست، تنها یکی از خواص این ماسک است.

 

  • درمان خانگی منافذ باز پوست صورت با ماسک چای سبز 

حتما نسبت به خواص چای سبز مطلع هستید. این محصول طبیعی سرشار از فایده برای سلامت پوست است. چای سبز می تواند منافذ بازی که روی پوست وجود دارد را درمان می کند. برای تهیه کردن این ماسک نیاز به مواد دیگری هم داریم. از ترکیب چای سبز با موادی مانند عسل و زردچوبه و آرد برنج می توان ماسک تهیه کرد.

این ماسک را باید به مدت یک ربع تا بیست دقیقه روی پوست خود قرار دهیم سپس آن را بشوییم. تکرار این روش به تعداد دو تا سه بار در هفته لازم است. این ماسک خواص و کاربرد های بسیاری دارد اگر با خواص ماسک چای سبز آشنایی ندارید مقالات دیگر را بخوانید.

 

  • ماسک خاک رس برای منافذ باز پوست

امروزه استفاده از خاک رس به منظور حفاظت از پوست، زیاد شده است. در واقع خاک رس، حاوی املاح معدنی زیادی است که به جوانسازی و تغذیه پوست کمک می کنند. اگر به دنبال ماسک مناسب برای منافذ باز پوست خود هستید حتما ماسک خاک رس تهیه کنید. خاک رس را با گلاب طبیعی مخلوط کنید و آن را روی پوست بگذارید.

ده دقیقه زمان کافیست تا تمام اثرات مثبت خاک رس جذب پوست شود سپس آن را بشویید. به طورکلی خاک رس فواید زیادی برای پوست دارد برای آشنایی بیشتر با خواص خاک رس برای پوست مقالات دیگر را بخوانید.

  • ماسک جوش شیرین برای منافذ باز پوست

جوش شیرین را با آب ترکیب کنید تا یک مخلوط سفید رنگ ایجاد شود. حال مخلوط حاصل را بر روی سطح پوست خود بمالید و مدت زمانی صبر کنید تا جذب پوست شود. بعد از گذشت مدت زمان مشخص، صورت خود را با آب بشویید. این روش کمک می کند تا بتوانید به روشی طبیعی منافذ پوست خود را درمان کنید. لازم به ذکر است که تنها یک یا دوبار استفاده از این ماسک، شما را به نتیجه مورد نظر نمی رساند؛ بلکه باید تا مدتها استفاده از ماسک جوش شیرین جزو روتین پوست شما باشد.

تهیه کردن ماسک جوش شیرین هم تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن منافذ پوست دارد. این ماسک از بین برنده منافذ باز پوست با تاثیر قوی که دارد عمق این منافذ را تمیز کرده و باعث کوچکی آنها می شود. نشاسته به تنهایی خواص بی شماری دارد لذا اگر از آن ماسک تهیه شود برای پوست هم مفید خواهد بود. نشاسته محصولی پرفایده اما ارزان است بنابراین می توان همیشه از آن ماسک صورت تهیه کرد.

 

  • ماسک روغن درخت چای 

روغن درخت چای به دلیل خاصیت قابض و ضد میکروبی که دارد به کاهش اندازه منافذ باز صورت کمک میکند این ماسک مناسب برای منافذ باز پوست را روزی دو بار به صورت اسپری بر روی پوست خود استفاده نمایید برای تهیه این اسپری به صورت خانگی کافی است سه تا چهار قطره روغن درخت چای را با یک فنجان آب مخلوط کنید و در یک اسپری بریزید.

 

مواردی که بیان شد تنها تعداد محدودی از ماسک های خانگی طبیعی هستند که برای پوست مفید می باشند. افزون بر این تعداد، می توان انواع دیگری از ماسک صورت را هم به روش خانگی تهیه کرد. ماسک هایی که به روش خانگی تهیه می کنیم قیمت ارزانی دارند ضمن آنکه فواید آنها هم زیاد است. زمانی که شما یک ماسک مخصوص را برای پوست خود درست می کنید از ترکیبات اولیه آن مطلع هستید.

طبیعی بودن ماسک صورت، خیال شما را از بابت مصرف آن راحت می کند. به بیانی دیگر باید گفت که این قبیل ماسک صورت، بدون عوارض هستند و هرگز سلامت پوست را تهدید نمی کنند. در حال حاضر استفاده از ماسک خانگی برای منافذ باز پوست به مراتب بیشتر شده است چرا که تاثیرات مثبت حاصل از آنها برای پوست بی شمار است.

اگر ما بتوانیم متناسب با نوع پوست خود، موثرترین ماسک صورت را استفاده کنیم؛ به طور قطعی در کوتاهترین زمان، شاهد نتایج مثبت و راضی کننده بر روی پوست خود خواهیم بود. با وجود بهره مندی از خواص چنین محصولات مراقبتی دیگر نیازی به روش های درمانی پر هزینه و خطرناک برای پوست نیستیم.

 

دسته‌بندی: بلاگ