دی دی کرم چیست؟ ( همه چیز در مورد DD کرم + نحوه استفاده )

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
دی دی کرم چیست؟ ( همه چیز در مورد DD کرم + نحوه استفاده )

دی دی کرم چیست؟ این کرم همه کاره در واقع یک مدل سوپر کرم ضد چروک محسوب می‌شود. کرم‌های Dd، خاصیت روشن کنندگی و ضد پیری داشته و از آنها به عنوان ضد آفتاب نیز استفاده می‌شود. آقایان و بانوان جهت حفظ سلامتی پوست صورت و ترمیم آن می‌توانند از این نوع کرم مراقبتی استفاده کنند.

 

دی دی کرم چیست؟

دی دی کرم چیست؟ کرم Daily Defense که به سوپرکرم نیز شناخته می‌شود با فرمولاسیون ویژه برای استفاده روزانه تولید شده و از پوست مراقبت می‌کند. این کرم فوق العاده با ترکیبات منحصر به فردی که داشته، به صورت روزانه از پوست مراقبت کرده و مانع چین و چروک در آن می‌شود.

 

1. دی دی کرم محصولی برای آبرسانی کردن عمیق پوست

جهت مرطوب کردن پوست صورت می‌توانید به صورت روزانه از این محصول استفاده کنید زیرا ترکیبات آن برای آبرسانی پوست بسیار مفید هستند به همین دلیل یکی از بهترین کرم های آرایشی در مراحل آرایش صورت به حساب می‌آید. ترکیبات DD کرم برای مرطوب کنندگی پوست شامل موارد زیر هستند:

  • سدیم هیالورونات

این مولکول به شکل طبیعی در پوست صورت یافت می‌شود، آب زیادی را بیشتر از هزار برابر از وزن خود، جذب می‌کند و خاصیت کشسانی پوست صورت را افزایش می‌دهد. سدیم هیالورونات موجود در کرم دی دی، پوست را رطوبت رسانی عمقی کرده و اثر ضد پیری دارد. بانوان اگر تمایل دارند پوست آنها دیرتر پیر شده و چین و چروک در آن ظاهر نشود، می توانند از dd کرم استفاده کنند.

  • سدیم لاکتات

این ماده برای رطوبت رسانی و آبرسانی پوست همانند سدیم هیلورونات عمل کرده و میزان رطوبت پوست صورت شما را تا حدود ۹۰ درصد افزایش خواهد داد. سدیم لاکتات یکی از قوی‌ترین و موثرترین آبرسان‌ها در این کرم محسوب می‌شود که چین و چروک پوست صورت را محدود کرده و مانع آن می‌شود.

  • کاربامید یا اوره

برای اینکه تمام لایه‌های سطحی پوست و لایه‌های عمقی آن برای مدت زمان طولانی رطوبت را در خود نگه دارند، اوره کمک بسیار زیادی می‌کند. در دی دی کرم ها از اوره استفاده شده و به همین خاطر این محصولات پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی می‌کنند.

 

دی دی کرم چیست؟ ( همه چیز در مورد DD کرم + نحوه استفاده )

2. کرم dd محصولی روشن کننده و ضد لک برای پوست صورت

ترکیبات طبیعی افزوده شده در دی دی کرم‌ها شامل آلفابیزابولول، اولئانولیک اسید، گلایکولیک اسید، آلانتوئین و گلوتاتیون از گیاهان به دست آمده‌اند.

از کرم دی دی می‌توان برای محو شدن لکه‌های پوستی و روشن شدن پوست صورت به شکل روزانه استفاده کرد. تمام ترکیبات موجود در فرمولاسیون این کرم به راحتی جذب لایه‌های پوست صورت شده و تیرگی آن را کاهش می‌دهند. با فرمولاسیون ویژه کرم‌های دی دی، می‌توانند رنگ پوست یکنواختر و روشن‌تری داشته باشید. عملکرد این کرم مانند بی بی کرم است اگر تمایل دارید بدانید کرم bb چیست مقالات دیگر را بخوانید.

آلانتوئین استفاده شده در کرم‌های دی دی یک ماده گیاهی بوده که پوست را آبرسانی می کند. همچنین این ماده با داشتن ویتامین b۵ موجب لطافت و صافی پوست صورت می‌شود. با وجود این ماده در کرم‌های دی دی، اثر زخم و جای جوش کاهش پیدا کرده و پوست صورت بازسازی و ترمیم می‌شود. بنابراین برای بهتر شدن ظاهر پوست و زیبا کردن آن تهیه کردن کرم‌های دی دی الزامی است.

ترکیبات موجود در دی دی کرم از جمله گلوتاتیون، خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و از تیرگی پوست جلوگیری کرده و استفاده مداوم از این محصول، باعث روشنی پوست می‌شود.

 

3. ویژگی ضد پیری و ضد چروک

 

دی دی کرم چیست؟ ( همه چیز در مورد DD کرم + نحوه استفاده )

دیوئیک اسید یک ماده طبیعی به دست آمده از روغن‌های گیاهی و حیوانی می‌باشد. وجود این ماده در کرم‌های دی دی، به آنها خاصیت ضد چروک و ضد لک بخشیده است. نیاسینامید یا همان ویتامین b۳ موجود در دی دی کرم‌ها، سطح پوست را یکنواخت کرده و تمام منافذ باز پوست را درمان می‌کند. این ویتامین در کرم‌های دی دی، برای رفع چین و چروک و خطوط ریزه پوست مفید بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی هم برای پوست به همراه دارد.

دایمتیکون یا سیلیکون‌ها موجود در Dd کرم، پوست را در برابر صدمات مختلف مقاوم کرده و از قرمز شدن و حساسیت در آن جلوگیری می‌کند. وجود این ماده در کرم‌های دی دی سبب پوشش دهی بسیار خوب این محصولات شده است. به گونه‌ای که تمام پوست ظاهری یک دست پیدا کرده و چین و چروک‌های آن پوشش داده می‌شود.

4.  ضد آفتابی برای پوست صورت

کرم‌های Dd، برای پوست خاصیت ضد آفتاب به همراه داشته و بافت آنها بسیار لطیف و سبک است. برای قرار گرفتن در زیر نور آفتاب برای ساعت‌های طولانی می‌توانید از کرم دی دی به عنوان ضد آفتاب درجه یک استفاده کنید.

5. پوشش دهی عالی پوست با کرم‌های Dd

بانوان جهت برطرف کردن و پوشاندن لکه‌های پوست و نواقص آن می‌توانند با دی دی کرم جلوه ای مات و مخملی به پوست خود بدهند. این نوع کرم با فرمولاسیونی که دارد، تمام لکه‌ها و نواقص را پوشش داده و پوست را صاف و زیبا نشان می‌دهد.

مزایای دی دی کرم چیست؟

 

دی دی کرم چیست؟ ( همه چیز در مورد DD کرم + نحوه استفاده )

 

از جمله مزایای دی دی کرم، مقرون به صرفه بودن این محصول همه کاره برای پوست صورت است. این محصول ویژه برای پوست صورت بدون مواد مضری همچون تالک، پارابن و الکل تولید شده است. اگر می‌خواهید از کرمی با خاصیت ضد پیری استفاده کنید، کرم دی دی بهترین انتخاب است، زیرا این محصول از پوست شما به شکل روزانه در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند.

بعد از استفاده کردن از دی دی‌ کرم، بر روی پوست صورت خود حس ناراحتی و خستگی نخواهید داشت. زیرا از بهترین فرمولاسیون سبک و سازگار با پوست صورت برای تولید کرم‌های Dd استفاده شده است.

ترکیبات و ویتامین‌های موجود در کرم‌های دی دی، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و با آنها می‌توان از پوست در برابر رتیکال‌های آزاد محافظت کرد. اگر می‌خواهید خاصیت کشسانی پوست صورت شما افزایش پیدا کند و پوستی مستحکم داشته باشید حتماً از دی دی کرم استفاده کنید.

ویتامین E موجود در Dd کرم، لکه و چین و چروک‌های پوست صورت را برطرف کرده و برای احیای پوست و بازسازی آن فوق العاده مفید است. علاوه بر آن ویتامین C استفاده شده در فرمولاسیون دی دی کرم‌ها، برای درمان لکه‌های تیره پوست فوق العاده مفید است. اگر تمایل دارید پوست صورت خود را ترمیم کرده و موجب روشنی و صافی آن شوید، حتماً در روتین پوستی خود از کرم دی دی استفاده کنید.

کرم Dd حاوی ویتامین C بوده، بنابراین با استفاده روزانه از آن کلاژن سازی در پوست صورت شما بیشتر شده و تمام جای زخم، جای جوش و لکه‌های پوست صورت از بین می‌روند.

این سوپر کرم با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، بعد از استفاده منظم بر روی پوست صورت، رنگ پوست را با طراوت و شاداب می‌کند. علاوه بر آن به مرور زمان با کرم‌های دی دی، تمام خطوط پوست صورت ترمیم و درمان می‌شوند. کرم همه کاره Dd، محصولی سرشار از آنتی اکسیدان برای محافظت کامل از پوست صورت شما می‌باشد. با استفاده از آن پوست را به طور کامل محافظت کرده و دیگر به چین و چروک یا پیری پوست دچار نمی‌شوید.

این کرم علاوه بر محافظت از پوست، با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی و روشن کنندگی، در وقت شما صرفه جویی کرده و بهترین محصول برای قرار دادن در روتین مراقبتی پوست صورت است. همچنین dd کرم، یک کرم پودر قوی و فوق العاده برای پوست صورت محسوب می‌شود. زیرا با آن می‌توان تمام جای زخم‌های پوست صورت، لکه‌های قرمز و تیره و آکنه‌ها را پوشاند.

بعد از استفاده از کرم‌های مفید دی دی، تمام نواقص پوست محو شده و رنگ پوست شما کاملاً طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. برای یک آرایش و میکاپ حرفه‌ای قبل از مهمانی یا هر مراسم دیگر، کرم Dd بهترین انتخاب می‌باشد. بهترین فایده این محصول مراقبتی این است که، چین و چروک‌ها و خطوط عمیق پوست با آن درمان می‌شود.

عصاره‌ها و ترکیبات طبیعی و مفید استفاده شده در دی دی کرم، قدرت آبرسانی آن را چند برابر کرده و می‌توان با آنها، تمام لایه‌های داخلی پوست صورت را مرطوب کرد. از چربی کمی در این محصول استفاده شده، بنابراین مصرف آن به جای کرم پودر، هیچگونه جوشی در پوست صورت شما ایجاد نمی‌کند.

 

طرز استفاده از دی دی کرم

برای اینکه نتیجه لازم را از مصرف روزانه کرم‌های دی دی به دست آورید، لازم است قبل از استفاده کردن از این محصول، پوست صورت خود را به خوبی با یک پاک کننده تمیز کنید. از آنجایی که در فرمولاسیون کرم‌های دی دی، از مواد ضد آفتاب و آبرسان استفاده شده است؛ نیازی نیست بعد از استفاده از این محصولات، ازضد آفتاب یا مرطوب کننده بر روی پوست صورت خود استفاده کنید.

 

دسته‌بندی: بلاگ