تینت لب چیست؟( همه چیز در مورد تینت لب و کابرد آن در آرایش صورت )

آخرین بروز رسانی: 6ام اردیبهشت, 1403
تینت لب چیست؟( همه چیز در مورد تینت لب و کابرد آن در آرایش صورت )

تینت لب چیست و چه کاربردی دارد؟ نقش لب ها در جذابیت صورت خیلی زیاد است و شما می توانید با یک محصول آرایشی خوشرنگ این جذابیت را بیشتر کنید. گوناگون ترین لوازم آرایشی در دنیای آرایش به برق لب ها و رژ لب ها متعلق است. بدین علت خیلی از سازندگان لوازم آرایشی قصد دارند لوازم جدید تر و زیباتری را جهت زیبایی لب ها تولید کنند.

یکی از این لوازم حیرت انگیز تینت لب می باشد. احتمالا شما هم اسم این محصول را به وفور شنیده اید و در ذهن شما این پرسش پیش آمده که تینت لب برای چیست؟ این لوازم آرایشی جذاب به اسم رنگ لب هم معرفی شده است و ساختاری مشابه رژلب ولی با کارایی متمایزی است. محصولات بسیاری برای لب وجود دارد که هر یک هواداران خاص به خود را دارند ولی از موقعی که بانوان فهمیدند تینت چیست شیفته و عاشق آن شدند. در ادامه در خصوصی اینکه این محصول چیست و چه مزایا و کاربردی دارد مباحثی را ارائه خواهیم داد.

تینت لب چیست؟

تینت لب یک لوازم آرایشی و زیبایی مابین رژ لب و برق لب می باشد. این محصول مایع و خیلی رقیق است بدون سرب و موم می باشد. در این صورت هیچ صدمه و زیانی برای پوست حساس لب ندارد. بافت این محصول آرایشی به حدی سبک و نرم است که هیچ نوع حس چسبندگی و سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند.

همانطور که می دانید این وسیله آرایشی یک رنگ کاملا طبیعی به لب ها می دهد و حتی دوام زیادی نسبت به رژ لب هم دارد. در این صورت مورد توجه اکثر خانم ها می باشد. یکبار مصرف این محصول نیز وارد بازار شده که همواره به شکل گوش پاک کن می باشد.

 

تینت لب چه تفاوتی با رژلب دارد؟

تینت لب چیست؟( همه چیز در مورد تینت لب و کابرد آن در آرایش صورت )

 

در قسمت قبل متوجه شدید که تینت لب برای چیست، در این قسمت می‌خواهیم به بررسی تفاوت آن با رژ لب بپردازیم. این تفاوت ها عبارتند از:

  • برخلاف رژ لب بدون روغن و موم است

رژلب از انواع موم و روغن ساخته می‌شود. این مواد سبب لیز خوردن و عدم دوام آن ها بر روی لب می شود. اما تینت برعکس این لوازم آرایشی بدون روغن و موم بوده و همانند ژل یا مایع است. اغلب حتی ساختاری موس مانند دارد.

  • دوام بیشتر در قیاس با رژلب

اقسام تینت معمولا دوام خیلی بیشتری در قیاس با رژلب دارد. به نوعی که چنانچه آن را یک مرتبه در روز به لب های خود بزنید در کل روز بدون هیچ تغییری باقی می‍ماند و نیاز نیست حتی آن را مجدد تمدید نمود.

این محصول به دلیل ماندگاری و دوام زیاد در پیرامون لب پخش نمی‌شود و حالت آرایش لب را به هیچ وجه به هم نمی‌زند. این دوام به حدی است که حتی از انواع رژ لب خارجی هم بیشتر است و با میل نمودن غذا و آب هم پاک نمی‌شود و ضد آب می‌باشد. اغلب هم بایستی آن را با پاک کننده پاک نمایید.

 

 

  • بدون سرب است

یکی از تفاوت‌های تینت لب با اکثر مارک‌های رژ لبهای موجود این است که تینت فاقد سرب می‌باشد. بدین علت هیچ گونه ضرری برای لب ندارد. البته بسیار از مارک های معروف آرایشی نیز رژ های خود را بدون سرب تولید می کنند لیست بهترین مارک رژ لب بدون سرب را در مقالات دیگر بخوانید.

  • این محصول هیچ گونه اثری از خود بر روی فنجان و دندان باقی نمی گذارد

خیلی از بانوان از اینکه رژ آنها بر روی دندان هایشان مالیده شود یا اینکه پس از میل مایعات جای رژ آنها بر روی فنجانشان مشاهده شود، اندوهگین می‌شوند. این نگرانی در زمان جلسات مهم چند برابر می‌شود.

یکی از تفاوت های تینت لب این است که هیچ گونه اثری بر روی دندان و فنجان به جا نمی‌گذارد و پیرامون لب هم مالیده نمی‌شود. در این صورت خانم های عزیز برای جلسات مهم خود بهتر است از تینت استفاده کنند.

  • تینت برعکس رژ لب از طعم و مزه خوشایندی برخوردار است

از دیگر تفاوت های تینت لب با رژ لب این است که تینت دارای طعم خوب و دلپذیری است. همانطور که می دانید رژ لب از موم و روغن ایجاد شده است که طعم خوشایندی ندارد و معمولا مزه تلخی دارد. تینت سرشار از عصاره میوه می باشد که مزه و بوی خیلی خوبی دارد. این موضوع سبب می شود افرادی که عادت به خیس نمودن لب دارند این عمل را با خیالی آسوده و بدون حس نمودن مزه بد انجام دهند.

 

کاربرد های تینت لب چیست؟

 

تینت لب چیست؟( همه چیز در مورد تینت لب و کابرد آن در آرایش صورت )

 

کاربرد های تینت لب در قیاس با لوازم آرایشی دیگر خیلی زیاد است که عبارتند از:

  • لب ها را خوش فرم می کند

این محصول شامل تلفیقاتی است که سبب جمع شدن پوست لب می شود. عارضه هایی چون شلی و افتادگی لب را بهبود می‌بخشد. در حقیقت سبب جذاب شدن و خوش فرم شدن شکل لب ها می‌شود و تا حدودی کار ماسک خانگی برای لب برای بهبود وضعیت لب ها انجام می‌دهد.

  • پوست لب را نرم و آبرسانی می کند

تینت لب مانند نرم کننده لب شامل مقادیر زیادی هیالورونیک اسید می‌باشد که این لوازم آرایش کمک بسزایی به آبرسانی پوست لب می‌کند. در نهایت بکارگیری این لوازم آرایشی، لب‌های شما را نرم و مرطوب نگه می‌دارد و آب زیر پوست لب می‌رود. در این صورت برای خانم‌هایی که دارای لب‌های خشک و ترک خورده‌ای هستند خیلی مناسب است و این مسئله را رفع خواهد کرد.

  • رنگ کاملا طبیعی به لب ها می دهد

از دیگر کاربرد‌های تینت لب این است که رنگی کاملا طبیعی و جذاب به لب‌های شما می‌دهد و به حدی صورت شما را طبیعی نشان می‌داد که انگار هیچ نوع محصولی را برای لب‌های خود استفاده نکردید.

این لوازم آرایشی شامل پیگمنت های ملایم و مخملی است و رنگ طبیعی و جذابی را بر روی لب ها ایجاد می‌کند. در این صورت می‌توانید جهت آرایش‌ها ساده و عادی یا حتی آرایش‌های نود از آن بهره برد.

  • دارای پوشش و بافت کاملا سبکی است

چنانچه یک شبانه روز تینت لب بر روی لب‌های شما باقی بماند به هیچ وجه آن را بر روی لب خود احساس نمی‌کنید. چرا که این محصول هیچ نوع چسبندگی بر روی لب ایجاد نمی‌کند. ساختار آن خیلی سبک می‌باشد و بعد از بکارگیری آن هیچ سنگینی را بر روی لب‌های خود احساس نمی‌کنید.

  • احتیاجی به تمدید ندارد

چنانچه شما جز آن گروه از خانم‌هایی هستید که در طی روز بارها رژلب خود را تمدید می‌کنید بهتر است از تینت استفاده نمایید. این نوع لوازم آرایش شامل پیگمنت‌های غلیظ و خیلی قوی است و مدت زمان زیادی بر روی لب به جا می‌ماند. در این صورت با تهیه آن دیگر دلواپس پاک شدن رنگ لب‌های خود نباشید. مخصوصا در تابستان که همیشه به علت عرق کردن زیاد، مجبور به تجدید رژلب خود هستید.

 

دسته‌بندی: بلاگ