بی بی کرم چیست ( مزیت آن + بهترین بی بی کرم کدام است؟ )

آخرین بروز رسانی: 6ام اردیبهشت, 1403
بی بی کرم چیست ( مزیت آن + بهترین بی بی کرم کدام است؟ )

این روز‌ها همه ما نام بی بی کرم را از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و داروخانه‌ها شنید‌ه‌ایم. تبلیغات بسیاری در مورد استفاده از این محصولات در فضای مجازی و … مشاهده می‌کنیم. اما هنوز بسیاری از ما نمی‌دانیم که بی بی کرم چیست و چه کاربردی دارد؟ به طور خلاصه آرایش و مراقبت از پوست را در یک فرمول ترکیب می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. با توجه به اهمیت استفاده از این محصولات در روتین روزانه، در این مقاله بیشتر در مورد کاربرد و معرفی بهترین بی بی کرم صحبت می‌کنیم.

 

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم در واقع مخفف عبارت “Blamish Balm” یا “Beauty Balm” است که به منظور مرطوب کردن، محافظت و اصلاح پوست استفاده می‌شود. استفاده از این کرم‌ها در دهه 1980 در کره جنوبی رواج پیدا کرد اما اولین بار در سال‌های 1960 در آلمان برای کمک به بهبود پوست بیماران بعد از جراحی و لیزر مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه این نوع کرم‌ها در همه کشور‌های دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و اثرات بسیار مفید و مثبتی بر روی پوست برجای می‌گذارند.

BB کرم معمولا یک لایه شفاف بر روی پوست ایجاد می‌کند و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشاندن لک‌های سطحی شناخته می‌شود. اگر علاقمند به یک آرایش نچرال و طبیعی هستید، می‌توانید از این کرم به عنوان گزینه اصلی و روزانه خود استفاده کنید. بی بی کرم دارای موادی است که اغلب در مراقبت از پوست استفاده می‌شود. همچنین اگر به دنبال بهترین خط چشم هستید که زیبایی بیشتری به چهره خود بی افزایید در مقالات دیگر می‌توانید مطالعه کنید.

 

بهترین بی بی کرم

 

بی بی کرم چگونه عمل می‌کند؟

در پاسخ به این سوال که بی بی کرم چیست، باید بخشی را به نحوه عملکرد آن اختصاص دهیم. این مرطوب کننده‌های رنگی، به طور قابل توجهی حتی سبک‌تر از کرم پودر خارجی هستند و پوششی شفاف و یکدست را روی پوست اعمال می‌کنند. تازه کردن پوست، روشن کردن، هیدراته و در نهایت صاف کردن پوست تنها بخشی از انتظاراتی هستند که یک BB کرم می‌توان برآورده کند.

یکی دیگر از کاربرد‌های کرم BB که در بیشتر مدل‌های آن یافت می‌شود، وجود ضد آفتاب است که به محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید کمک می‌کند. برای بهترین نتیجه، از کرم BB حاوی موادی مانند گلیسیرین، نیاسینامید و حداقل SPF 15 استفاده کنید. گلیسیرین با حفظ رطوبت به آبرسانی پوست کمک می‌کند. یکی از بهترین بی بی کرم ها بی بی کرم فارماسی است که در کنار مواردی که ذکر شد ضد پیری و پوشانندگی بسیار بالایی دارد. اما با تمام این اوصاف اگر می خواهید در استفاده از بی بی کرم لذت ببرید فراموش نکنید که حتما باید در انتهای روز با  آرایش پاک کن صورت خود را به خوبی تمیز کنید. جهت استعلام قیمت بی بی کرم اصل به فروشگاه الو ارس مراجعه نمایید.

 

 

 

مزیت بی بی کرم چیست؟

مهمترین مزیت اصلی بی بی کرم آبرسانی به پوست های خشک است. آن‌‌ها فوراً با استفاده از فونداسیون، پوست شما را یکدست می‌‌کنند و همچنین با تغذیه و محافظت از پوست، ۷ مزیت را در قالب یک محصول ارائه می‌‌دهند. آبرسانی، افزایش درخشش، رنگ پوست شبانه، به حداقل رساندن منافذ، صاف و حجیم کردن پوست، کاهش خطوط و چین و چروک، هفت کاربردی هستند که در این محصول در دسترس هستند. دی دی کرم هم عملکردی مشابه بی بی کرم دارد اگر نمی‌دانید دی دی کرم چیست مقالات دیگر را بخوانید.

با این وجود انجمن پوست آمریکا استفاده از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر را در هر روز توصیه می‌کند. بنابراین اگر BB کرم شما دارای SPF کمتر از این مقدار است، باید از کرم ضد آفتاب جداگانه نیز استفاده کرد که معمولا زیر بی بی کرم مورد استفاده قرار می‌گیرد برای روز هایی که uv به شدت بالاست لازم ات حتما با پوست آفتاب مخصوص به پوست خود صورت و گردن خود را پوشش دهید در مقاله بهترین ضد آفتاب خارجی، بهترین کرم ها را معرفی کرده ایم.

 

حتما بخوانید: کرم مو چیست

 

بهترین مارک بی بی کرم

بی بی کرم شامل چه ترکیباتی است؟

تا به اینجا در مورد این که بی بی کرم چیست صحبت کردیم، اما این کرم‌ها دارای چه ترکیباتی هستند که آن‌ها را تا این اندازه معروف می‌کند؟ BB کرم‌ها معمولا توسط برند‌های مختلفی در دنیا ساخته می‌شوند و بر این اساس ترکیبات متنوعی را شامل می‌شوند. با این حال بهترین بی بی کرم شامل ترکیبات زیر است:

  • محافظ های پوست شامل: ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها
  • مرطوب کننده‌های پوست مثل: هیالورونیک اسید، گلیسیرین، پانتنول، سرامید‌ها
  • SPF معدنی مانند: اکسید روی، دی اکسید تیتانیوم
  • روشن کننده‌ها مثل: نیاسینامید، ریشه شیرین بیان
  • عوامل سفت کننده پوست شامل: پپتید‌ها، کلاژن هیدرولیز شده به این ترتیب بهترین بی بی کرم هر آنچه را که پوست به آن نیاز دارد، برای شما فراهم می‌کند.

جهت خرید ریمل و مشاهده لیست محصولات کلیک کنید.

 

بی بی کرم بهتره یا سی سی کرم؟

هنگام انتخاب بین کرم BB و CC، مهم است که نوع پوست خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال سی سی کرم برای پوست‌‌های چرب بهترین است و به لطف بافت مات آن، احتمال لیز خوردن و سر خوردن روی پوست شما کمتر است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌‌های بین کرم سی سی و بی بی این است که در حالی که بی بی کرم پوششی سبک و مزایای بیشتری برای مراقبت از پوست ارائه می‌‌دهد، کرم سی‌سی بیشتر به دنبال اصلاح رنگ پوست است و در درجه اول به منظور کمک به اصلاح رنگ قرمزی، رنگ پریدگی پوست یا اصلاح لکه‌‌های تیره رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد که تا حدودی مشابه با کار کانسیلر می باشد.

اگر نمی دانید کانسیلر چیست در مقالات دیگر به طور کامل توضیح داده ایم. در مقابل، کرم‌‌های BB زمانی مفید هستند که بخواهید کمی پوشش با محافظت در برابر آفتاب و آبرسانی بیشتر داشته باشید، بدون اینکه به نظر برسید که آرایش کرد‌ه‌اید.

 

بی بی کرم چیست ( مزیت آن + بهترین بی بی کرم کدام است؟ )

 

چه زمانی از بی بی کرم استفاده کنیم؟

پس از آن که دانستیم بی بی کرم چیست، باید بدانیم که چه زمان باید از آن استفاده کنیم. با توجه به ویژگی‌های پوشش دهی سبک این محصولات، می‌توانند یک عنصر اصلی آرایش باشند. در زیر برخی از شرایطی که در آن می‌توان حداکثر بهره را از این نوع کرم‌ها گرفت، عنوان می‌کنیم. اگر پوست چربی دارید بهتر است بعد از استفاده از بی بی کرم از یک اسپری یا پودر فیکس کننده آرایشی برای ماندگاری بیشتر کرم بر روی پوست خود استفاده نمایید. در مقاله “پودر فیکس چیست ” در مورد فیکس کننده مناسب هر نوع پوست صحبت کرده ایم.

 

  • هنگام مسافرت: بی بی کرم‌ها اهداف زیادی از جمله محافظت در برابر آفتاب، پوشاندن و مرطوب‌کنندگی دارند، بنابراین وقتی می‌‌خواهید یک ساک کم حجم را در سفر با خود حمل کنید، به جای استفاده از چند محصول می‌توانید تنها یک BB کرم را با خود داشته باشید.
  • زمانی که عجله دارید: زمانی که وقت ندارید پر‌ایمر، مرطوب کننده، پودر و غیره خود را بزنید، می‌توانید تنها از این کرم به جای بقیه محصولات استفاده کنید.
  • وقتی می‌خواهید طبیعی‌تر به نظر برسید. بهترین گزینه برای انجام یک آرایش طبیعی، استفاده از BB کرم است.
  • هنگامی که به پوست خود استراحت می‌دهید. استفاده از این محصولات به پوست شما استراحت می‌دهد و در عین حال پوشش مناسبی را فراهم می‌کند.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مقاله به طور کامل در مورد این که بی بی کرم چیست صحبت کردیم. این محصولات ترکیبی از چند محصول آرایشی و مراقبتی در قالب یک قوطی هستند. باید توجه داشته باشید که برای نتیجه‌گیری بهتر، بهترین مارک بی بی کرم را انتخاب کنید تا بتوانید اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

برای خرید محصولات ماسک موی پنتن و استعلام قیمت آنها به فروشگاه الو ارس مراجعه نمایید.

دسته‌بندی: بلاگ