بررسی بهترین کرم پودر برای پوست خشک ( + معرفی محصولات )

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
بررسی بهترین کرم پودر برای پوست خشک ( + معرفی محصولات )

پیدا کردن کرم پودر برای پوست خشک، ممکن است برای شما سخت به نظر برسد. زیرا هر نوع کرم پودری برای افراد با پوست خشک مناسب نبوده و حالت ماسیدگی بر روی پوست صورت ایجاد می‌کند. این افراد در انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست خشک خود باید دقت زیادی داشته باشند تا آرایش آنها زیبا و جذاب شود.

 

بهترین کرم پودر برای پوست چه ویژگی هایی دارد؟

 

بررسی بهترین کرم پودر برای پوست خشک ( + معرفی محصولات )

 

بهترین کرم پودر برای پوست خشک، حاوی مواد و ترکیبات آبرسان بوده و بافت سبکی برای جذب دارد. بهتر است برای پوست دهیدراته و خشک خود از کرم پودرهای جامد و فشرده استفاده نکنید، زیرا رطوبت پوست را به خود جذب کرده و ظاهر پوست صورت شما را خراب خواهند کرد.

کرم پودر خوب برای پوست خشک، دارای ترکیباتی نظیر گلیسیرین و هیالورونیک اسید است. این ترکیبات در کرم پودر سبب می‌شود تا بعد از استفاده پوست خشک صورت شما، لطیف و نرم شود. توجه داشته باشید در زمان خرید کرم پودر مناسب برای پوست خشک خود حتماً به ترکیبات آن توجه کنید تا در آن پارابن و عطر وجود نداشته باشد. این ترکیبات مضر، خشکی پوست شما را چند برابر کرده و سبب خارش، التهاب و قرمزی پوست می‌شوند.

کرم پودر خارجی و ایرانی مناسب برای پوست خشک بدون روغن‌های معدنی، پارابن و مواد حساسیت زا تولید شده‌اند. در نتیجه افرادی که پوست خشک و حساس دارند، می‌توانند از این کرم برای میکاپ‌های حرفه‌ای و روزانه استفاده کنند. این نوع از کرم پودرها تمام منافذ باز پوست، جای جوش‌ها و چین و چروک پوست صورت پوشش می‌دهند.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک خارجی علاوه بر پوشش دهی بالا، پوست را روشن و آبرسانی می‌کند. این نوع از کرم پودرها دارای بافت سبک و نرم بوده و از آنها می‌توان برای آرایش‌های روزانه و حرفه‌ای و حتی گریم استفاده کرد. برای بهتر نشان دادن کرم پودر بر روی پوست خشک بهتر است از انواع آبرسان برای زیر سازی استفاده نمایید یکی از بهترین آبرسان ها برای این کار ژل آبرسان لورال میباشد.

کرم پودر خوب برای پوست خشک، ترکیبات جوان کننده و ضد چروک به همراه دارد. در فرمولاسیون این نوع از محصولات آرایشی هیچگونه ترکیبات شیمیایی مضر همانند پارابن، الکل و عطر استفاده نشده است. ماندگاری این کرم پودرها برای پوست خشک حدود ۲۴ ساعت بوده و با استفاده از آن پوست صورت شاداب و جوان می‌شود.

برای بهتر شدن ظاهر پوست صورت در زمان آرایش، بهتر است افراد با پوست خشک به نوع کرم پودری که خریداری می‌کنند، اهمیت بدهند. زیرا کرم پودر نامرغوب و بی‌کیفیت ظاهر آرایش آنها را نامناسب نشان داده و به پوست آنها صدمه وارد می‌کند.

در برندهای تولید کننده بهترین کرم پودر برای پوست خشک، از ترکیبات ضد پیری با خاصیت آنتی اکسیدانی استفاده شده تا در پوست صورت این افراد، مرطوب کنندگی فوق العاده قوی داشته باشد.

از آنجایی که هر نوع کرم پودری جذب پوست خشک نشده و ظاهری نامطلوب در پوست ایجاد می‌کند، افراد باید در انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خشک خود دقت داشته باشند. اگر هر روز در معرض افتاب هستید و نیاز به یک کرم آرایشی با خاصیت جلوگیری از اشعه خورشید را دارید بهتر است به جای کرم پودر برای محافظت از پوست خود برای خرید بی بی کرم اقدام کنید.

 

لیست بهترین کرم پودر برای پوست خشک

 

 

کرم پودر مناسب برای پوست خشک، بافت سبکی داشته و تمام خطوط ریز و چین و چروک پوست صورت را پوشش می‌دهد. این کرم پودر مناسب، پوشش مخملی زیبا و طبیعی در پوست صورت افراد ایجاد می‌کند.بهترین کرم پودر برای پوست خشک به همراه مشخصات، در موارد زیر برای بانوان معرفی شده است که عبارتند از:

  • کرم اکتیپور مدل نوروا

 

بررسی بهترین کرم پودر برای پوست خشک ( + معرفی محصولات )

 

کرم اکتیپور مدل نوروا یک کرم پودر مناسب برای افراد با پوست خشک است. این محصول آرایشی ضد باکتری، ضد لک و ضد جوش بوده و پوست خشک صورت را کاملاً آبرسانی می‌کند. کرم پودر مورد نظر دارای ویتامین B3 است، درون فرمولاسیون آن از پارابن و AHA استفاده نشده است. این مدل کرم پودر ضد جوش بعد از استفاده، ظاهر چهره شما را طبیعی و زیبا نشان می‌دهد.

فلور میکروبی پوست و ترشح غدد چربی پوست، توسط کرم پودر اکتیپور مدل نورا تنظیم می‌شوند. این محصول به طور روزانه رطوبت پوست شما را تامین کرده و بعد از استفاده منظم، جوش‌های پوست از بین می‌روند.

جوش های صورت معمولا به علت بسته شدن منافذ پوست ایجاد می شود، شما می توانید بعد از استفاده از این کرم پودر از رژگونه کالر اند آرت کالیستا استفاده کنید که مانع بسته شدن منافذ پوست می شود و در نتیجه پوستی شاداب و آرایشی طبیعی خواهید داشت.

  • کرم پودر گابرینی درما GABRINI DERMA

کرم پودر گابرینی برای هر نوع پوستی به خصوص پوست خشک مناسب‌ترین محصول است. بعد از استفاده از این کرم، پوست صورت شما شاداب و یک دست می‌شود. در ترکیبات کرم پودر مورد نظر از نرم کننده و آنتی اکسیدان‌های فراوان استفاده شده است. بنابراین افراد با پوست خشک با خیال راحت می‌توانند از کرم پودرهای گابرینی به صورت روزانه استفاده کنند.

این نوع کرم پودر با حجم ۴۰ میلی لیتر در کشور ترکیه تولید شده و بعد از استفاده تمام عیوب صورت را پوشش می‌دهد. کرم پودر گابرینی دارای SPF15 بوده و می‌توان به جای ضد آفتاب از آن استفاده کرد. استفاده از این کرم پودر، ظاهری مات و یک دست به پوست خشک صورت شما می‌بخشد. این کرم پودر با پوشش دهی فوق العاده در آرایش اسموکی بسیار کاربرد دارد.

  • کرم پودر گابرینی GABRINI سری DERMA SPF15

این محصول از برند گابرینی، بهترین کرم پودر برای پوست خشک است. کرم پودر مورد نظر برای پوست صورت شما ماندگاری ۲۴ ساعته داشته و میزان پوشانندگی آن فوق العاده بالا است. با این کرم پودر ویژه از برند گابرینی می‌توانید تمام عیوب پوست صورت خود را پوشش بدهید. تمام لکه‌ها و نقاط تیره در پوست صورت با این محصول آرایشی پوشش داده می شوند. همچنین جلوه زیبا و ماتی بر روی پوست با استفاده از این کرم پودر ایجاد می‌شود. بی بی کرم گابرینی نیز یکی از محصولات تولیدی این برند است که مناسب برای انواع پوست میباشد و حاوی spf 15 است.

  • کرم پودر HD مات گابرینی

این کرم پودر ویژه بدون ماسیده شدن به پوست خشک صورت شما، ظاهر یک دست و شادابی می‌بخشد. این مدل از کرم پودر با داشتن نرم کننده و آنتی اکسیدان، پوست صورت شما را دهیدراته و خشک نخواهد کرد. برای پوشش عیوب پوست صورت خود می‌توانید به صورت روزانه از کرم پودر مورد نظر با خیال راحت استفاده کنید.

کرم پودرهای تولید شده برند گابرینی در مدل HD مات، برای هر نوع پوستی بهترین محصول هستند. این مدل کرم پودر ضد آب، بعد از استفاده به پوست صورت شما جلوه مات و زیبایی می‌دهد. کرم پودر مورد نظر با فرمولاسیونی که دارد برای افراد با پوست خشک، مناسب‌ترین محصول به شمار می‌رود.

  • کرم پودر گابرینی HD MATTE

از این شماره از کرم پودر گابرینی می توان برای پوشش لکه‌های تیره به صورت روزانه استفاده کرد. این محصول آرایشی ساختار ملایم و سبکی داشته، برای افراد با پوست خشک بهترین پوشش‌دهی را دارد. برای شادابی پوست خود در نهایت از رژگونه مایع شیگلم لاو کیک استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

بهترین کرم پودر برای پوست خشک، دارای بهترین ترکیبات آبرسان است. استفاده از این محصول در پوست خشک به صورت روزانه هیچ صدمه و آسیبی وارد نمی‌کند. بهترین نوع کرم پودر برای پوست‌های لکه‌دار و خشک، محصولی است که مواد مرطوب کننده به همراه دارد. در این محصولات آرایشی برای محافظت از پوست خشک مواد مغذی، آنتی اکسیدان و ویتامین e استفاده شده تا پوست تغذیه شود.

افرادی که پوست خشکی دارند، باید برای زیبا شدن آرایش و میکاپ خود از کرم پودری استفاده کنند که حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان باشد. این نوع کرم پودر با مواد آبرسان، جلوه طبیعی و زیبایی به صورت آنها بخشیده و ماندگاری بسیار زیادی نیز بر روی پوست صورت آنها دارد. با بهترین کرم پودرهای بدون عطر و رایحه می توان پوست خشک و حساس را تغذیه کرد. در این محصولات آرایشی از مواد مضر استفاده نشده، استفاده روزمره از آنها سبب خشکی و دهیدراته شدن پوست نمی‌شود.

 

دسته‌بندی: بلاگ