بهترین کرم مرطوب کننده صورت کدام است؟ ( بهترین کرم آبرسان صورت خارجی + ایرانی )

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
بهترین کرم مرطوب کننده صورت کدام است؟ ( بهترین کرم آبرسان صورت خارجی + ایرانی )

برای تهیه کردن بهترین آبرسان پوست باید توجه داشته باشید این محصول اصل بوده و برای پوست شما مناسب باشد. متناسب با نوع پوست خود بهترین آبرسان صورت را خریداری کنید تا با یک روتین پوستی منظم، به طراوت و شادابی بیشتر پوست صورت خود کمک کنید.

آبرسان و مرطوب کننده یکی از ضروری‌ترین محصولات پوستی برای بانوان و آقایان محسوب می شود، در مقاله زیر بهترین کرم آبرسان صورت خارجی و انواع کرم مرطوب کننده ایرانی به همراه بهترین کرم مرطوب کننده صورت خارجی برای شما معرفی شده است‌.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت ایرانی

 

بهترین کرم مرطوب کننده صورت کدام است؟ ( بهترین کرم آبرسان صورت خارجی + ایرانی )

 

هر کدام از کرم‌های مرطوب کننده مزیت‌های زیادی برای پوست صورت به همراه دارند و استفاده از آنها برای مراقبت از پوست ضروری است. فواید کرم ایرانی مرطوب کننده پوست شامل کاهش التهابات پوستی، جوانسازی صورت، رفع خشکی پوست، کاهش جوش‌های پوستی، تسکین پوست حساس و آسیب دیده، افزایش گردش سلولی پوست، افزایش مقاومت پوست در برابر آسیب و بهبود سلامت پوست می باشد.

  • کرم مرطوب کننده Dove مدل One cream 

این کرم بهترین کرم مرطوب کننده صورت ، حاوی مواد مغذی است که می توان برای نرمی دست، پوست صورت و بدن از آن به صورت روزانه استفاده کرد. دارای سرم سرامید بوده، جذب سریع و بافت بسیار سبکی دارد. این مرطوب کننده خاصیت الاستیک پوست را افزایش داده و خشکی آن را رفع می کند.

  • کرم مرطوب کننده کامان مدل moisture ultra soft aqua 

کرم کامان برای افرادی که دارای پوست معمولی هستند، با داشتن ویتامین e بهترین کرم مرطوب کننده صورت محسوب می‌شود. این محصول ویژه، پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل خارجی محافظت کرده و ماندگاری بسیار زیادی روی صورت دارد.

  • کرم مرطوب کننده کامان مدل پشن بری 

این محصول آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست صورت و دست می‌باشد. فرمولاسیون سبک کرم کامان سبب جذب سریع آن می شود، دارای عصاره بلوبری بوده و چربی پوست را کنترل می کند. مرطوب کننده ضد حساسیت که برای پوست خشک و نرمال مناسب است و جهت رطوبت رسانی پوست و ترمیم کنندگی آن استفاده می‌شود.

  • کرم مرطوب کننده Dove مدل Body care 

برای تقویت و مرطوب کنندگی پوست بهترین محصول است. با رایحه خوش از خشکی پوست جلوگیری کرده و تمام ویتامین های لازم برای پوست بدن و صورت را به همراه دارد. استفاده روزانه از آن موجب لطافت و نرمی پوست می شود، کرمی با قدرت جذب بالا و بافت سبک است.

  • کرم مرطوب کننده شون

رطوبت پوست را با ویتامین های A و E تامین کرده و برای جوانی پوست و رفع خشکی آن بسیار مفید است. با کمک این محصول می توانید قرمزی و التهاب پوست خود را درمان کنید و پوست درخشان و صافی داشته باشید.

  • کرم مرطوب کننده کامان 

بهترین کرم مرطوب کننده صورت با بافت سبک که برای مرطوب کنندگی پوست آقایان بدون چربی تولید شده است. کرم کامان در مدل مردانه با دارا بودن ویتامین های فراوان برای درخشندگی و نرمی پوست فوق العاده می باشد.

 

 

بهترین کرم آبرسان صورت خارجی

 

بهترین کرم مرطوب کننده صورت کدام است؟ ( بهترین کرم آبرسان صورت خارجی + ایرانی )

 

افرادی که به طور منظم برای مراقبت از پوست خود از آبرسان‌ها استفاده می‌کنند به نسبت سایر افراد پوست روشن‌تر و بدون لکی دارند. سرم و کرم‌های آبرسان صورت نقش مهمی در درخشش و سلامت پوست داشته و با استفاده از آنها می‌توان پوست را هیدراته نگه داشت. بانوان و آقایان برای جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس، کم آبی و خشکی آن باید از آبرسان مناسب با نوع پوست خود استفاده کنند.

  • کرم آبرسان مویسچر 

محصولی پرفروش با بافت سبک که می تواند پوست صورت را در مدت زمان طولانی مرطوب نگه دارد. افراد برای اینکه از ایجاد چین و چروک ریز بر روی پوست خود جلوگیری کنند می توانند از این ژل آبرسان در طول روز و شب استفاده کنند تا جوان تر شده و پوست درخشان تر و شفاف تری داشته باشند.

  • سرم آبرسان هیالورونیک اسید

از بهترین آبرسان‌های قوی خارجی و مرطوب کننده‌ های مفید برای پوست صورت محسوب می شود. فرمولاسیون خاص آن به نحوی پوست را آبرسانی می‌کند که تمام لایه‌های آن را تقویت کرده و مشکل کم آبی و خشکی آن را نیز برطرف می‌سازد.

  • ژل کرم آبرسان HYDRO BOOST نیتروژینا

دارای عصاره طبیعی زیتون بوده و این ژل آبرسان به هیچ عنوان موجب مسدود شدن منافذ پوست نمی‌شود. بانوان می‌توانند قبل از آرایش برای مرطوب کنندگی و تقویت کردن پوست از آن استفاده کنند زیرا با مواد مغذی فراوان غنی شده است، بهترین آبرسان صورت محسوب می شود.

  • کرم آبرسان آکوا دکتر تونا فارماسی

بهترین کرم آبرسان صورت است که سبب آبرسانی طولانی مدت پوست صورت شده و از آن می‌توان به عنوان مرطوب کننده نیز استفاده کرد. این محصول هیدرات کننده و صاف کننده پوست صورت می‌باشد، به صورت ژل با بافتی سبک تولید شده و از آن می توان برای تامین رطوبت پوست صورت به صورت روزانه استفاده کرد.

  • کرم آبرسان گارنیر عصاره آلوئه ورا 

این محصول آبرسان دارای هیالورونیک اسید بوده و افراد با پوست حساس و خشک می توانند برای مراقبت از صورت خود از آن استفاده کنند. کرم مناسبی برای احیای پوست می باشد که فاقد چربی بوده و توسط متخصصین پوست تایید شده است. اگر با آبرسان های پوست خشک آشنایی ندارید ما در مقالات دیگر بهترین آبرسان برای پوست خشک را معرفی کرده ایم.

  • آبرسان زردچوبه نوتروژینا Neutrogena 

بهترین کرم آبرسان صورت بوده که بعد از استفاده پوست درخشان و روشن می شود. این محصول یک آبرسان قوی و رطوبت رسان فوق العاده می باشد که بسیار برای پوست صورت، التیام بخش و تسکین دهنده است. محصولی از کشور فرانسه با جذب سریع و بافت ژلی می باشد، افراد با استفاده از این محصول هرگز جوش نزده و پوست آنها به میزان زیادی آبرسانی می شود.

این کرم یکی از محصولات نوتروژینا اصل است که برای پوست مستعد جوش، چرب و مختلط مناسب است، تمام لک های تازه پوست را رفع کرده و روشن کننده است. به دلیل داشتن عصاره زردچوبه، آبرسانی آنتی باکتریال به همراه مقدار زیادی آنتی اکسیدان است. برای ازبین بردن لک صورت روش های زیادی وجود دارد برای درمان لک صورت می‌توانید مقالات دیگر را مطالعه کنید.

 

 

  • کرم آبرسان پوست های چرب و مختلط هوم لایف HOMM LIFE 

بهترین آبرسان پوست که سبب لطافت و نرمی آن می شود، افراد با پوست چرب و مختلط قادر به استفاده از آن هستند‌. این محصول سم زدای پوست بوده و آنتی اکسیدان فراوان به همراه دارد. برای شفافیت پوست و کنترل کردن چربی آن بهترین عملکرد را دارد. کرم آبرسان موردنظر ساخت کشور ترکیه می باشد و در هنگام استفاده پوست را براق نشان نمی دهد.

  • کرم آبرسان سیمپل مدل Water Boost 

تمامی افراد با هر نوع پوست حساس و معمولی می توانند برای آبرسانی صورت خود از آن به شکل روزانه استفاده کنند. محصولی بدون عطر، رنگ، الکل و پارابن بوده و در هنگام استفاده پوست را تحریک نمی کند. آبرسان موردنظر برای رفع خطوط ریز پوست، زبری و خشکی آن فوق العاده مفید است.

  • کرم آبرسان ضد جوش پوست چرب اولاین EVELINE

این محصول مراقبتی میزان ترشح سبوم و چربی پوست را کاهش می‌دهد. خاصیت آنتی باکتریال و ضد جوش به همراه داشته و افراد با پوست مستعد آکنه و پوست چرب می‌توانند برای آبرسانی صورت خود از این کرم ضد جوش خارجی استفاده کنند. عصاره درخت چای موجود در فرمولاسیون این کرم آبرسان موجب می‌شود تمام التهاب‌های پوست برطرف شود. بانوان و آقایان می‌توانند از این محصول فرانسوی برای کم کردن منافذ باز پوست و کاهش جوش صورت استفاده کنند.

  • کرم آبرسان ضدجوش تی تری دکتر سی تونا DR C TUNA

در دسته محصولات مرطوب کننده و آبرسان قوی قرار می گیرد. دارای عصاره درخت چای بوده و پوست را به طور کامل برای مدت زمان طولانی آبرسانی می کند. می توانید برای لطافت و آبرسانی پوست صورت، بدن و دست از آن استفاده کنید، برای رفع آکنه ها و جوش های سرسیاه موثر و مفید می باشد. این کرم آبرسان ضدجوش محصول کشور ترکیه بوده و خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد.

  • آبرسان آلوئه ورا پوست نرمال تا مختلط Hydra Genius لورال

این محصول برای مدت 72 ساعت رطوبت رسانی پوست را تامین می کند. بافت سبک این آبرسان به هیچ عنوان سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

در کنار تمامی این محصولات می‌توانید از ماسک های خانگی برای درمان خشکی پوست استفاده نمایید یکی از انواع ماسک ها ماسک خاک رس است، اگر با فواید خاک رس برای پوست آشنایی ندارید مقالات دیگر را بخوانید.

نتیجه گیری

افرادی که به آبرسانی پوست خود اهمیت نمی دهند به مرور زمان پوست خسته و کدر خواهند داشت. برای شفافیت و زیبایی پوست صورت خود از کرم های مرطوب کننده ایرانی و خارجی غافل نشوید. چربی برای پوست صورت ضروری بوده اما مقدار زیاد آن سبب جوش و جذب آلودگی های محیط می شود، بنابراین برای کنترل چربی پوست صورت از بهترین آبرسان استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت از مهم ترین محصولات برای حفظ سلامت پوست و شادابی آن به شمار می روند. بانوان در طول شب و روز یا قبل از میکاپ لازم است از یک آبرسان مناسب برای پوست خود استفاده کنند. در این مقاله بهترین برند از کرم ها و سرم های آبرسان ایرانی و خارجی برای آشنایی شما معرفی شد تا با توجه به نوع پوست خود مناسب ترین را خریداری کنید.

 

دسته‌بندی: بلاگ