معرفی بهترین پوشک بچه ضد حساسیت ( انواع پوشک بچه خارجی + ایرانی )

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
معرفی بهترین پوشک بچه ضد حساسیت ( انواع پوشک بچه خارجی + ایرانی )

مهم‌ترین دغدغه والدین تهیه کردن بهترین نوع پوشک بچه مناسب برای نوزاد است. در انتخاب بهترین مارک پوشک بچه باید مهم ترین مسائل از جمله راحتی نوزاد، پس ندادن پوشک و عدم بروز حساسیت در نظر گرفته شود. سایز نامناسب و بی‌کیفیت بودن پوشک سبب می‌شود کودک در آن احساس خوبی نداشته باشد.

برای حفظ سلامت کودک استفاده از یک پوشک مناسب بسیار مهم و ضروری می‌باشد. دقت و توجه در انتخاب بهترین مارک پوشک بچه سبب می‌شود کودک هرگز به بیماری‌های تناسلی کلیوی و عفونی مبتلا نشود. طیف وسیعی از برندهای گوناگون پوشک در بازار موجود بوده که انتخاب را برای والدین سخت می‌کند.

توجه در انتخاب نوع پوشک یک امر ضروری می‌باشد تا فرزندتان به مشکلاتی همچون سوختگی، التهاب، حساسیت، انحرافات ساختاری در پا و عفونت ادراری مبتلا نشود. در این مطلب سعی داریم بهترین انواع پوشک بچه از برندهای خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بهترین مدل آن را برای فرزند خود تهیه کنید.

بهترین مارک پوشک خارجی

 

معرفی بهترین پوشک بچه ضد حساسیت ( انواع پوشک بچه خارجی + ایرانی )

 

در میان انواع مارک پوشک بچه، پوشک های خارجی مولفیکس (Molfix)، جان به به (Canbebe) و پریما (Prima) از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. در واقع ضد حساسیت بودن، دارا بودن لایه تنفسی، میزان جذب رطوبت، کیفیت، میزان رضایت خریداران و سهولت در استفاده تعیین کننده بهترین نوع پوشک بچه هستند.

پوشک‌های متنوع بچه در انواع چسبی، شورتی، پارچه‌ای و یکبار مصرف تولید شده‌اند که هرکدام مزیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

  • پوشک مولفیکس (Molfix)

از بهترین پوشک بچه خارجی می‌توان مولفیکس را نام برد که ساخت کشور ترکیه می‌باشد. این پوشک دارای لوسیون و نرم کننده بوده، به صورت ضد حساسیت و معطر برای کودک تولید شده است، در پوشک مورد نظر لایه کتان و لایه عبور هوا در نظر گرفته شده است.

برند خوش نام مولفیکس با پوست لطیف و حساس کودکان بسیار سازگار است. قابلیت تنفس پذیری مهم ترین ویژگی این پوشک می باشد، از آنجایی که این نوع پوشک خارجی مجهز به تکنولوژی Comfortfix بوده، میزان جذب مایعات در آن بالا می‌باشد.

طراحی نازک پوشک مولفیکس سبب آزردگی پای کودک نمی شود، در این پوشک به دلیل دارا بودن بند پلاستیکی دور کمر، نشتی یا پس دادن دیده نمی شود. نحوه بسته شدن پوشک مولفیکس چسبی بوده و خیلی راحت بسته شده و چسب قوی آن از باز شدن پوشک جلوگیری می کند.

در طراحی جدید پوشک مولفکیس، عیب طراحی قدیمی برطرف شده و برای اینکه به ناف کودک آسیبی وارد نشود، یک انحنا برای پوشک در نظر گرفته شده است.

  • پوشک بچه پریما (Perima)

این محصول دارای گواهینامه Derma Test از کشور آلمان بوده و تمام نیاز های پوستی کودک شما را تامین می کند. پوشک موردنظر از پوست حساس کودک محافظت کرده و میزان جذب آن بسیار بالا است‌، می توانید بعد از گذشت نصف روز به تعویض پوشک بپردازید.

لایه جاذب بیرونی پوشک بچه پریما، آلودگی و رطوبت را به طور کامل جذب کرده و از پوست کودک شما محافظت می کند. پوشک لطیف و نرم پریما حس آرامش را برای کودک شما به ارمغان می آورد، از نوارهای کشسانی مرغوب برای پوشک استفاده شده تا در هنگام راه رفتن کودک، تکان نخورد و ثابت بماند.

 

 

  • پوشک بچه جان به به (Canbebe)

از مرغوب‌ترین و بهترین مواد مناسب و طبیعی تولید شده است. محصولی از کشور ترکیه می باشد که با جذب کامل و دقیق رطوبت سبب حفظ بهداشت کودک می شود. فرم پوشک تولیدی با ساختار آناتومیک کودک متناسب بوده و راحتی را برای او فراهم می‌سازد. کودک در پوشک جان به به با آزادی کامل قادر به حرکت بوده و این محصول هیچ ناراحتی یا حساسیتی برای کودک ایجاد نمی‌کند.

 

 

  • پوشک بچه پمپرز (Pampers)

پوشک آلمانی با کیفیت بسیار خوب می‌باشد. تکنولوژی مایکرو پرلز، جذب سریع مایع و نوارهای جانبی کشسان از ویژگی‌های بارز این محصول بوده همچنین از مواد نرم کننده و لوسیون در ساختار پوشک پمپرز استفاده شده است.

در این پوشک دانه‌های رطوبت گیر کریستالی استفاده شده که میزان جذب رطوبت را در آن افزایش داده است. در طراحی پوشک آلمانی موردنظر، سوراخ‌های بسیار ریز برای انتقال هوا تعبیه شده تا پوست کودک به راحتی تنفس داشته باشد.

 

  • پوشک بچه کانفی (Confy Baby)

یکی از معروف‌ترین و بهترین پوشک‌های بچه ساخت کشور ترکیه می‌باشد. لوسیون استفاده شده در پوشک کانفی پوست بچه را نرم نگه داشته و مانع ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. از جنس پنبه برای کناره های ارتجاعی و لایه خارجی پوشک کانفی استفاده شده است، نوار های قلابدار برای کنترل میزان رطوبت پوشک در نظر گرفته شده و یکی از استاندارد ترین پوشک ها می‌باشد.

همانطور که انتخاب بهترین پوشک برای فرزندتان کار دشواری است انتخاب بهترین شامپو که موجب حساسیت و از دست دادن لطفات فرزندتان هم نشود باز هم بسیار حساس است برای این انتخاب در مقاله بهترین شامپو بچه لیست کاملی از انواع شامپوها را جمع آوری کرده ایم.

 

بهترین مارک پوشک بچه ایرانی

 

معرفی بهترین پوشک بچه ضد حساسیت ( انواع پوشک بچه خارجی + ایرانی )

 

پوشکی که با توجه به بودجه و نیاز شما، بهترین کارایی را برای کودک داشته باشد، بهترین مارک پوشک بچه محسوب می‌شود. با توجه به سن کودک و سایز او باید مناسب ترین نوع پوشک ایرانی را انتخاب کنید تا عملکرد خوبی را دارا باشد.

بهترین پوشک بچه ایرانی متناسب با جنسیت نوزاد، سن و شرایط جسمی کودک تولید شده است. این محصولات ایرانی بدون رنگ، عطر و کلر بوده و نیاز به تعویض فوری آنها نیست.

بهترین پوشک بچه ایرانی شناخته شده در حال حاضر مای بی بیبی (My Baby)، ببم (Bebem)، هانیز (Honeys)، بارلی (Barli)، کوکومی (Cocome) می‌باشد.

  • پوشک بچه مای بیبی

برند شناخته شده و محبوبی در میان انواع پوشک بچه به شمار می‌رود که دارای عصاره بابونه بوده و حساسیتی در پوست نازک کودک ایجاد نمی‌کند. لایه رویی در این پوشک فوق العاده نرم و پنبه‌ای می‌باشد و برای عبور هوا دارای لایه تنفسی است. در پوشک مای بیبی به دلیل دارا بودن لایه فوق جاذب، میزان حساسیت های پوستی کاهش می‌یابد.

پوشک مناسبی برای وزن 3 تا 18 کیلوگرم می‌باشد، از سازمان غذا و دارو تمام مجوز‌های لازم را دریافت کرده است. پوشک مای بیبی دارای چسب های محکم و قابل تنظیم بوده و تا حدود 360 درجه کش می‌ آید.

لایه نرم و کشسان دور ران پا در این پوشک، موجب راحتی کودک شده و سبب نشت ادرار نمی‌شود. مزیت پوشک تولید شده My Baby چسب های محکم و مطمئن، بسته شدن متناسب با فرم بدن کودک، نوارهای کشسان کناری و راحتی تحرک کودک می باشد.

  • پوشک بچه مرسی

این محصول ویژه برای تمامی نوزادان و کودکان در کشور عزیزمان ایران به همراه دستمال مرطوب تولید شده است. پوشک مرسی با نمونه های خارجی قابل مقایسه بوده و براساس جدیدترین تکنولوژی ها تولید شده است. در این مدل پوشک از BPA، لاتکس، پارابن و سایر ترکیبات شیمیایی استفاده نشده و به همین خاطر میزان سوختگی کودکان را بسیار کاهش می دهد.

  • پوشک بچه ببم

 

معرفی بهترین پوشک بچه ضد حساسیت ( انواع پوشک بچه خارجی + ایرانی )

 

این پوشک با لایه سبز رنگ فوق جاذب تولید شده است. قدرت جذب رطوبت بالای این محصول موجب شده است یکی از بهترین مارک‌های پوشک محسوب شود. پوشک ببم نشت رطوبت نداشته زیرا لایه های محافظ عمودی برای آن در نظر گرفته شده است.

با پوشک ببم، کودک دلبند شما احساس راحتی داشته و لایه های نرم داخلی آن سبب می شود کودک هرگز دچار سوختگی و سوزش نشود، پوشک بچه ایرانی بسیار ایده‌آلی برای نوزادان تازه متولد شده به شمار می‌رود.

  • پوشک بچه بارلی

این مدل پوشک با سایز‌های متعدد از نوع چسبی تولید شده است و استفاده از آن نرمی و لطافت پوست بچه را حفظ می‌کند. از مزیت‌های پوشک بارلی این است که تمام لایه‌های خارجی و داخلی آن نرم و منعطف بوده و با پوست کودک سازگار است.

  • پوشک بچه کوکومی

از برند‌های معتبر پوشک بچه محسوب می‌شود که در لایه خارجی آن منافذی برای تنفس بیشتر پوست کودک وجود دارد. با استفاده از پوشک کوکومی، نوزاد دچار ادرار سوختگی و ناراحتی نمی‌شود زیرا این محصول بهترین پوشک بچه ضد حساسیت است که ساختاری لطیف و فوق العاده نرم دارد.

  • پوشک بچه هانیز

این محصول بهترین پوشک بچه ایرانی با قدرت جذب عالی متناسب با فرم آناتومیک نوزاد کاملا لطیف و نرم تولید شده است. چسب مکانیکال برای بسته و باز شدن آسوده این پوشک بدون عوارض پوستی ایجاد شده است. جذب سریع پوشک هانیز از بازگشت مایع به سطح پوست جلوگیری می کند.

نوار بالایی در بهترین انواع پوشک ایرانی و خارجی تا کمر و ناف کودک را می‌پوشاند. در زمان انتخاب مناسب‌ترین پوشک برای فرزند خود حتماً لایه‌های داخلی و سطحی پوشک را بررسی کنید تا جاذب رطوبت باشد. پوشک‌های استاندارد و مناسب به صورت کاملاً ظریف طراحی شده تا کودک در هنگام فعالیت و راه رفتن احساس خوبی داشته و بر روی راه رفتن او تاثیری نگذارد. پوشک ایرانی و خارجی مناسب با تبادل هوا باعث می‌شوند که پاها و ران کودک عرق سوز نشود.

 

دسته‌بندی: بلاگ