بهترین واکس مو کدام است؟ ( بهترین واکس مو مردانه + زنانه خارجی )

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
بهترین واکس مو کدام است؟ ( بهترین واکس مو مردانه + زنانه خارجی )

همه ما می‌دانیم که یکی از مشخصه‌های داشتن یک تیپ شیک و جذاب برای مردان، واکس مو است. برای افرادی که قصد دارند یک مدل موی زیبا با مد روز را داشته باشند، استفاده از حالت دهنده‌های مو یکی از الزامات است. برای نگه داشتن مو در حالت دلخواه؛ با قابلیت‌های انعطاف و تحرک در ترندهای مدل مو، واکس مو یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است.

به این نکته هم باید توجه کرد که تنوع در محصولات و برندهای واکس مو بسیار زیاد است، و باید به این موضوع نیز توجه کرد که در بازار بهترین برند واکس مو کدام است؟ در ادامه این مطلب لیست بهترین واکس مو را برای شما قرار داده‌ایم.

— بهترین واکس مو برای موهای خشک

همانطور که گفته شد؛ یکی از مشخصه‌های جذاب و خوشتیپ بودن مردان، واکس مو است. بنابراین برای انتخاب واکس مو برای جنس‌های مو متفاوت است. در این قسمت قصد داریم بهترین واکس مو برای موهای خشک را بررسی کنیم. برای موهای خشک معمولا از واکس مویی استفاده می‌شود که دارای آبرسان و مرطوب کننده باشد با ترکیب این دو خشکی‌ مو را برطرف کند.

همچنین برای رفع خشکی مو و حالت دهنده مو با واکس مو؛ چربی، گلیسرین و روغن نیز موثر می‌باشد. مورد بعدی که در انتخاب بهترین واکس مو برای موهای خشک باید درنظر داشت؛ عصاره‌دار بودن آن واکس است که عصاره‌ها از قبیل انبه، الوئه‌وراء و… است. این مورد برای رفع خشکی و آبرسانی بسیار مفید و تسریع کننده است.

لیست بهترین واکس مو برای موهای خشک

 

بهترین واکس مو کدام است؟ ( بهترین واکس مو مردانه + زنانه خارجی )

 

در این قسمت برای شما لیستی از بهترین واکس‌های مو به همراه ویژگی‌های آن‌ها را قرار داده‌ایم. این واکس موها عبارتند از:

  • واکس مو کالیون مدل روغن زیتون 

واکس مو مدل روغن زیتون کالیون حاوی روغن زیتون بوده و با رطوبت‌رسانی قوی، در جلوگیری از خشکی مو نیز موثر است. فرمولاسیون این واکس مو بدون الکل بوده و خاصیت حالت‌دهی بسیار خوبی دارد، این مدل واکس مو در دسته‌ی بهترین واکس مو مردانه خارجی برای موهای خشک، قرار می‌گیرد.

  • واکس مو کالیون مدل روغن جنسینگ 

واکس مو مدل روغن جنسینگ برند آلمانی کالیون حاوی روغن جنسینگ بوده و ضمن حالت‌دهی قوی که دارد، برای رطوبت‌رسانی قوی و رفع خشکی مو نیز موثر است. این واکس موی بی‌رنگ و شفاف، در حالت‌دهی و درخشندگی موها عملکرد خوبی دارد.

  • واکس مو کالیون مدل روغن جوجوبا

واکس موی مدل روغن جوجوبای برند کالیون نیز در کنار حالت‌دهی مناسبی که دارد، برای رطوبت‌رسانی به موهای خشک نیز کاملا مناسب است. این واکس مو با حجم 200 میلی‌لیتری، یک واکس موی به‌صرفه نیز برای استفاده‌ی روزمره محسوب می‌شود.

  • واکس مو آگیوا مدل STYLING WAX 03 

واکس آگیوا مدل STYLING WAX 03 علاوه بر حالت‌دهندگی و ماندگاری چند ساعته برای طول روز موهایتان را ، ظاهر مات را برای موها ایجاد می‌کند. این واکس مو مانع از خشک شدن موها نیز می‌شود. این مدل دارای درجه حالت‌دهی 3 است و تا چند ساعتی، موهایتان را نگه خواهد داشت.

  • واکس مو آگیوا مدل STYLING WAX 02 

واکس موی آگیوا مدل STYLING WAX 02 با حفظ رطوبت طبیعی موها، مانع از خشک شدن موها می‌شود و در عین حال، بافت سبکی داشته و سبب چربی و سنگینی موها نمی‌شود. واکس مو مدل 02 قدرت حالت‌دهی 5 دارد و تا ساعت‌ها باعث حفظ حالت موها خواهد شد.

 

 

— واکس مو برای موهای چرب

 

بهترین واکس مو کدام است؟ ( بهترین واکس مو مردانه + زنانه خارجی )

 

در هنگام خرید واکس مو برای موهای چرب باید به این مورد اشاره داشت که واکس مو؛ فاقد چربی، روغن و گلیسرین باشد. توصیه می‌شود تا حدالامکان از این ترکیبات کمترین مقدار استفاده شده را انتخاب کنید.

لیست بهترین واکس مو برای موهای چرب

یکی از خاصیت‌های حالت دهنده‌ها و تثبیت کننده‌های مو، چرب کردن موها است؛ اما اگر موهای چربی دارید یا به‌طور کلی چرب شدن موها برایتان آزاردهنده است و از طرفی، داشتن حالت مورد نظر برایتان حائز اهمیت است، باید از ژل حالت دهنده مو و واکس‌هایی استفاده کنید که کمترین میزان چربی را به همراه دارند. در ادامه به معرفی چند واکس مو با این خصوصیات پرداخته‌ایم:

  • واکس مو آگیوا مدل Clay Wax 06 

این واکس مو ضمن اینکه حالت‌دهنده فوق قوی است و نگهداری 24 ساعته دارد سبب ایجاد چربی و سفیدک بر روی موها نیز نخواهد شد. این واکس موها را در حد متوسط براق می‌کند.

  • واکس مو آگیوا مدل STYLING WAX 01 

استفاده از این مدل واکس مو، چربی و سنگینی روی موها بر جای نمی‌گذارد؛ این مدل دارای درجه حالت‌دهی نسبتا ضعیفی در میان انواع مدل‌های واکس مو آگیوا است که برای افرادی که به بافت سبک واکس مو اهمیت می‌دهند، مناسب است. واکس مدل 01 درخشان کنندگی و براقیت متوسطی را نیز در پی دارد.

  • واکس مو آگیوا مدل Pomade WAX 07 

اگر موهای چرب و لَختی دارید، این مدل واکس مو با قدرت بالای حالت دهندگی، بهترین واکس مو برای شما خواهد بود. این واکس مو قدرت براق کنندگی بالایی هم دارد و اگر به براق بودن موها علاقه دارید، سراغ این مدل بروید.

 

 

بهترین واکس موی مردانه

 

بهترین واکس مو کدام است؟ ( بهترین واکس مو مردانه + زنانه خارجی )

 

برای انتخاب بهترین واکس موی مردانه، ملزم ویژگی‌هایی باید باشد که با شرایط مردان در محل کار، بیرون از منزل و همچنین در محیط کاری فرد سازگار باشد. همچنین این واکس مو با شرایطی که گفته شد باید کیفیت و ماندگاری خود را حفظ کند. بهترین واکس مو مردانه باید دارای ویژگی‌هایی از قبیل: تقویت‌کننده مو، حالت دهندگی قوی، متناسب با جنس مو و… باشد. به این نکته هم باید اشاره نمود که بیشترین درصد واکس موهایی که در بازار عرضه می‌شود برای آن جنسیت مشخص نشده و این موضوع به این معنی است که مرد و زن به صورت مشترک می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

انتخاب واکس موی مناسب

با توجه به مطالب گفته شده، واکس مو برای جذابیت و خوشتیپ بودن فرد بسیار موثر خواهد بود. همچنین برای انتخاب و خرید واکس مو باید به جنس مو بسیار توجه شود که جنس موی فرد خشک یا چرب است. همچنین برای خرید واکس مو باید به این نکته توجه داشت که ویژگی‌های موهای خشک دارای چربی، روغن و گلیسرین باشد و برای موهای چرب فاقد یا استفاده کم این ویژگی‌ها باید باشد. برای انتخاب بهترین واکس مو مردانه خارجی، به سلیقه و انتخاب برندینگ آن محصول بستگی دارد و از نظر کیفیت بین تولیدکنندگان تفاوت زیادی وجود ندارد.

 

دسته‌بندی: بلاگ