بهترین برند میسلار واتر پوست خشک + چرب + مختلط ( خارجی و ایرانی )

آخرین بروز رسانی: 6ام اردیبهشت, 1403
بهترین برند میسلار واتر پوست خشک + چرب + مختلط ( خارجی و ایرانی )

میسلار واتر نوعی پاک‌کننده صورت است که بر پایه آب و مولکول های روغنی ساخته می‌شود. به طور دقیق‌تر، میسلار واتر شامل آب، گلیسیرین و مولکول‌هایی به نام میسل است. شستشو با میسلار واتر ضروری است و پوست همه افراد با هر سن و نوع پوستی به این محصول نیاز دارد. پس اگر می‌خواهید پوستی زیبا و سالم داشته باشید، باید تمیز کردن صورتتان را در روتین مراقبت پوستی خود قرار دهید. وقتی صحبت از پاک کردن پوست می‌شود، میسلار می تواند گزینه ایده‌آلی باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع بهترین میسلارواتر ها بپردازیم با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین برند میسلار واتر

— بهترین میسلار واتر پوست چرب و مختلط

 

بهترین برند میسلار واتر پوست خشک + چرب + مختلط ( خارجی و ایرانی )

 

  •  نیوآ، بهترین میسلار واتر برای پوست جوش دار

همانند ژل شستشوی صورت میسلارواتر نیز یکی از اصلی ترین موارد روتین پوستی می باشد. یکی از بهترین میسلار واتر برای پوست چرب، میسلار واتر نیوآ بدون شک یکی از بهترین های میسلار واتر برای پوست‌های چرب است. این محلول به طور عمیق سطح پوست را تمیز می‌کند و به دلیل داشتن ترکیبات کنترل کننده چربی، برای پوست‌هایی که چربی زیادی ترشح می‌کنند، بسیار مناسب است. برای آشنایی با بهترین شوینده صورت مخصوص پوست خود مقالات دیگر ما را بخوانید.

میسلار واتر نیوآ با اکسیژن رسانی به سطح پوست، تولید سلول‌های چربی را متوقف کرده و سطح پوست را شاداب و درخشان نگه می‌دارد. این محصول بدون الکل است و به پوست هیچ آسیبی وارد نمی‌کند.

  • میسلار واتر اوریاژ

یکی از بهترین میسلار واتر خارجی، میسلار واتر اوریاژ است. این محصول حاوی آب معدنی اوریاژ است که به راحتی آرایش را پاک می‌کند. اوریاژ یکی از برندهای معروف میسلار واتر است و محصول کشور فرانسه است.

این میسلار واتر به دلیل سورفکتانت‌های ملایم و غیریونی که دارد، می‌تواند پوست را از آرایش و آلودگی ها پاک کند. اگر پوست چربی دارید در نظر داشته باشید که بعد از خرید کرم پودر و یا هر کرم آرایشی تخصصی برای پوست خود استفاده یک میسلارواتر تخصصی مانند این محصول می تواند از عوامل بهبود دهنده‌ی کیفیت پوست شما باشد.

  •  بهترین میسلار واتر خارجی ،گارنیه

میسلار واتر گارنیه یکی از بهترین گزینه‌ها برای پاکسازی آرایش و آلودگی‌ها، به ویژه بهترین میسلار واتر برای پوست جوش دار است. استفاده از محصولات گارنیر بهترین روش برای پاک کردن آرایش صورت، اطراف چشم و لب است. میسلار واتر گارنیه پوست را از آلودگی‌ها پاک می‌کند. این برند برای انواع پوست ها میسلارواتر مناسب تولید می کند میسلار واتر گارنیه یکی از معروف ترین برندها میباشد.

  • بهترین میسلار واتر برای پوست چرب اقتصادی لافارر

پایان روز بهترین زمان برای شست و شوی صورت است. ما پیشنهاد می‌دهیم که حتی اگر از لوازم آرایشی استفاده نمی‌کنید و صورتتان بدون آرایش هست، در پایان روز صورت خود را با میسلار واتر پاک کنید تا چربی ها و آلودگی‌های روی پوستتان را کاملا پاک کند. یک پاک‌کننده صورت با کیفیت، آلودگی‌ها را از بین می‌برد و پوست را پاکیزه و با طراوت نگه می‌دارد.

یکی از بهترین میسلارواترهای مناسب برای پوست‌های چرب، محلول آرایش و پاک‌کننده صورت لافارر است. این محصول برای پوست‌های چرب و معمولی استفاده می‌شود و دارای عصاره بابونه، خیار و انانتیا کلرانتا، آلوئه‌ورا،  همچنین زینک گلوکونات، دکسپانتنول، سدیم هیالورونات، اولئانولیک اسید و آلانتوئین است. در کنار این میسلارواتر و بعد از شستن صورت با ژل و مایع شستشو حتما از تونر پاک کننده صورت استفاده نمایید تا روتین خود را کامل کرده و تمام آلودگی ها را از روی صورت خود پاک کنید.

 

 

  •  کامان بهترین میسلار واتر ایرانی

میسلار واتر کامان مدل 7in1 بهترین میسلار واتر برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. این محصول از خشکی و سوزش پوست جلوگیری می کند و آلودگی سطح پوست را نیز از بین می برد. با کنترل چربی سطح پوست و شستشوی کامل، پوست را صاف‌ و شفاف‌ می‌نماید و با رفع یک علت جوش زدن صورت در بیشتر افراد از بروز آنها جلوگیری می‌کند. همچنین، از لک‌های مرتبط با جوش و قرمزی نیز جلوگیری می نماید. اگر با طرز استفاده از میسلارواتر ها آشنا نیستید می‌توانید مقاله‌ی میسلاواتر چیست را مطالعه کنید.

چند مورد از ویژگی های این محصول:

  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه
  • آبرسانی پوست
  • تسکین دهنده پوست و ضد حساسیت
  • پاکسازی عمیق منافذ

 

  • میسلار واتر ایوروشه

این محصول یکی از بهترین میسلار واتر‌ها برای پوست‌های چرب است. ظرفیت آن ۳۹۰ میلی‌لیتر بوده و فاقد هرگونه عصاره است. مناسب برای استفاده بر روی تمام نقاط صورت، از جمله پوست اطراف چشم و گردن است. همچنین، این محصول دارای ویژگی‌های طراوت بخشی و پاک کنندگی است و یکی از بهترین و محبوب ترین میسلار واتر‌ها است که ساخت کشور فرانسه است. این محصول با فرمولاسیونی جدید نیز تولید شده است و گزینه ای مناسب برای استفاده در  ترتیب روتین پوستی می‌باشد.

 

بهترین برند میسلار واتر پوست خشک + چرب + مختلط ( خارجی و ایرانی )

 

  • میسلار واتر سیمپل

برند سیمپل نیز یکی از معروف‌ترین میسلار واتر‌های مناسب برای پوست‌های چرب است. سیمپل برندی است که محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا و سبکی تولید می‌کند که نامش نیز شاید برگرفته از این ویژگی محصول باشد. این میسلار واتر آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد و حاوی مولتی ویتامین ها (ویتامین های B3 ، B5 و C) و آب تصفیه شده 3 برابر است و از خشکی و زبری پوست افراد نیز جلوگیری می‌کند. میسلار واتر سیمپل فاقد مواد شیمیایی هست و به همین علت حساسیت، قرمزی و خارش پوست را نیز کاهش می‌دهد.

  • میسلار واتر ژنوبایوتیک

میسلار واتر ژنوبایوتیک که پوست را لطیف و تمیز نگه می‌دارد، یکی از بهترین میسلارواترهای برای پوست‌های چرب است. این محلول پوست را به طور کامل از مواد آرایشی، چربی و آلودگی پاک می‌کند. که می‌تواند بهترین میسلار واتر برای پوست مختلط و چرب باشد. این میسلار واتر فاقد پارابن، روغن، الکل و مواد صابونی است.

 

بهترین میسلار واتر برای پوست خشک

 

بهترین برند میسلار واتر پوست خشک + چرب + مختلط ( خارجی و ایرانی )

 

  • میسلار واتر بایو درما

میسلار واتر بایودرما که در کشور فرانسه تولید می‌شود، به عنوان یکی از بهترین پاک‌کننده‌های صورت شناخته می‌شود و برای پوست‌های حساس، نرمال، خشک و مستعد قرمزی بسیار مناسب است. ترکیبات قوی این محلول پوست را التیام می بخشد و همچنین آن را شفاف و درخشان نیز می‌نماید. از آنجایی که میسلار واتر بایودرما مثل آب ملایم است، استفاده از آن باعث خشک شدن پوست نمی‌شود.

  •  فیلورگا (Anti-Ageing)، بهترین میسلار واتر خارجی برای پوست خشک

یکی از بهترین میسلار واتر ها ، میسلار واتر Anti-Ageing از برند فرانسوی فیلورگا آبرسان و تسکین دهنده پوست می باشد. این محلول به عنوان یک پاک کننده ملایم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل عملکرد قوی خود، تمامی مواد آرایشی، چربی و آلودگی‌های پوست را به خوبی از بین می‌برد.

علاوه بر این فرمولاسیون ویژه این میسلار واتر، تنظیم کننده pH طبیعی پوست است و از بروز التهابات، قرمزی و سایر علائم مرتبط روی پوست صورت نیز جلوگیری می‌کند. این محصول از برند معتبر و معروف فیلورگا، برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است. اگر پوست خشک وحساسی دارید بهتر است از میسلار واتر گارنیر پوست حساس استفاده کنید.

  • میسلار واتر لاروش پوزای

میسلار واتر لاروش پوزای، انتخابی مناسب برای پوست چرب در برندهای خارجی‌ است. این محصول به عنوان یکی از بهترین میسلار واترهای مناسب برای پوست چرب شناخته می‌شود. از ویژگی‌های برجسته این محصول می‌توان به عدم وجود روغن در ترکیبات آن اشاره کرد که به پوست شما احساس چربی نخواهد داد. تنها نقطه ضعف این محصول این است که ویژگی آب‌رسانی ندارد، اما از طرفی دارای ویژگی نان-کومدوژنیک است که به این معناست که ممکن است به عنوان یک محصول ضد جوش عمل کند.

 

فواید و ویژگی های میسلار واتر

میسلار واترها محصولات پاک کننده صورت بسیار موثری هستند و همچنین بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش سنگین از روی پوست نیز می باشند. در این پست چند مورد از بهترین میسلار واترها برای انواع پوست صورت را بررسی می‌کنیم. میسلار واتر با ترکیبات خاصی که دارد، به شما امکان می‌دهد پوست خود را از چربی‌ها و آلودگی‌ها پاک کنید و با تمیز کردن منافذ پوست به طور قابل توجهی احتمال ایجاد جوش‌های سرسیاه را نیز کاهش می‌دهد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله بهترین میسلار واتر خارجی و ایرانی موجود در بازار و مناسب برای انواع پوست را بررسی کردیم و توضیح دادیم که چرا باید از آن استفاده کنید تا در زمان خرید میسلار واتر با توجه به پوست خود بهترین نوع آن را تهیه نمایید. این محصولات به دلیل فواید و ویژگی های متعددی که دارند، بسیار مورد پسند مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. میسلار واتر می‌تواند روی یک دستمال مرطوب آرایشی یا پد آرایش پاک کن بریزید و کل صورتتان را پاک کنید. آنها فقط برای پاک کردن آرایش استفاده نمی‌شوند و هر زمان که روی پوستتان احساس سنگینی یا چربی داشتید، برای پاک کردن صورتتان می‌توانید از میسلار واتر مناسب نوع پوستتان استفاده نمایید.

 

دسته‌بندی: بلاگ