بهترین شوینده ماشین ظرفشویی خارجی + ایرانی کدام است؟

آخرین بروز رسانی: 23ام مهر, 1402
بهترین شوینده ماشین ظرفشویی خارجی + ایرانی کدام است؟

یکی از لوازم خانگی‌های بسیار کاربردی در آشپزخانه، ماشین ظرفشویی است. خرید ماشین ظرفشویی مخصوصا در سال‌های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است اما پس از انتخاب ماشین ظرفشویی مد نظر خود، سؤالی که پیش می‌آید این است که بهترین شوینده ماشین ظرفشویی کدام است؟

برای اینکه بهترین شوینده برای ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید، لازم است تا در ابتدا با انواع شوینده‌های ماشین ظرفشویی آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر نکاتی در این باره و پاسخ این سؤال که چه شوینده‌ای برای ماشین ظرفشویی مناسب است بپردازیم.

 

انواع شوینده‌های ماشین ظرفشویی کدامند؟

       1> قرص‌های ماشین ظرفشویی

 

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی خارجی + ایرانی کدام است؟

 

Dishwasher Tablet یا قرص‌های ماشین ظرفشویی، پودر‌های فشرده شده‌ای هستند که شکل ظاهری آن‌ها شبیه قرص است و در محفظه جاقرصی ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرند. خود قرص‌های ماشین ظرفشویی می‌تواند نیمی از آن ژل باشد یا اینکه کل آن از ژل درست شده باشد. بنابراین باخرید آن از خرید چندین محصول بی نیاز می شوید. قیمت قرص ماشین ظرفشویی  را در انواع گوناگون در فروشگاه الو ارس ببینید

این قرص‌ها، از انواع شوینده‌های ماشین ظرفشویی هستند که محبوبیت زیادی در میان استفاده‌کنندگان از ماشین ظرفشویی دارد. دقت داشته باشید که قرص‌های ماشین ظرفشویی متناسب با ماشین ظرفشویی هستند پس از آن‌ها فقط در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. برخی در پاسخ به این سؤال که چه شوینده‌ای برای ماشین ظرفشویی مناسب است بدون شک قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب می‌کنند.

 

مزایای استفاده از قرص‌های شست و شو  :

 بهترین شوینده ماشین ظرفشویی قرص‌ها هستند به این دلیل که استفاده از آن‌ها راحت‌تر است.
 قرص‌ها بیش از حد یا به مقدا خیلی کم کف تولید نمی‌کنند.
 قرص‌های ماشین ظرفشویی به دلیل داشتن موادی در ترکیب خود، ظروف را با کیفیت بالاتری می‌شویند.
 اگر قرص ماشین ظرفشویی شما از برند خوبی تهیه شده باشد در ترکیبات خود نمک دارند که موجب تمیز شدن ماشین نیز می شود.

 

 

انواع قرص‌های تولید شده برای استفاده در ماشین ظرفشویی :

 قرص‌های ماشین ظرفشویی معمولی
 قرص‌ کوانتوم : ساختار ژلاتینی دارد و نسبت به دو گروه دیگر بهتر است.
 قرص‌های همه کاره : نسبت به دو گروه قرص ماشین ظرفشویی، شست و شوی بهتری دارد.

ویژگی‌های قرص ظرفشویی خوب :

• قدرت پاک کنندگی بالا
• توانایی صرفه‌جویی در انرژی و آب
• صرفه‌جویی در هزینه
• سهولت در استفاده

 

بهترین روش تمیز کردن اجاق گاز کدام است؟ در مقالات دیگر الوارس روش های تمیز کردن اجاق گاز را بخوانید.

 

     2> پودر‌های شوینده ماشین ظرفشویی

 

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی خارجی + ایرانی کدام است؟

 

عده‌ای در پاسخ به این سؤال که چه شوینده‌ای برای ماشین ظرفشویی مناسب است، معتقداند پودر‌ها قابلیت شست و شوی بهتری دارند. پودر‌های شوینده ماشین، در محفظه ماشین ظرفشویی ریخته می‌‎شود و بیشتر برای مواقعی کاربرد دارد که تعداد ظروف شما برای شست و شو در ماشین ظرفشویی کم است.

در صورتی که از پودر شست و شو استفاده می‌کنید، باید بدانید که این پودر‌ها خاصیت لکه بری فوق‌العاده‌ای دارند اما برای شست و شوی ظروف بلوری و شیشه‌ها زیاد مناسب استفاده نیستند و بعضی از برندهای بی کیفیت تر آن نمی توانند به خوبی ظرف های خیلی چرب را پاک نمایید به همین علت لازم است تا از جرمگیر ماشین ظرفشویی در دفعات بیشتری استفاده نمایید.

 

 

مزایای استفاده از پودر‌ها به عنوان شوینده ظرفشویی :

 قابل استفاده برای ظروف کم

 لکه بری فوق‌العاده مخصوصا از بین بردن لکه‌های چربی

 ارزان بودن

 

      3> ژل‌های شست و شو

ژل‌ ماشین ظرفشویی نیز جزء بهترین شوینده برای ماشین ظرفشویی به حساب می‌آیند و مانند پودر‌ها در محفظه ماشین ظرفشویی ریخته می‌شود. ژل‌ها از نظر هزینه، قیمت بالاتری نسبت به سایر شوینده‌های ماشین ظرفشویی دارند. ژل‌های شست و شو را با مایع ظرفشویی اشتباه نگیرید و هرگز در ماشین ظرفشویی به جای ژل شست و شو از مایع ظرفشویی استفاده نکنید. این کار به مرور زمان می‌تواند به دستگاه شما آسیب وارد کند.

 

حتما بخوانید: پروفایلو چیست؟

 

مزایای ژل شست و شو برای ماشین ظرفشویی :

  به صورت قرص نیز در دسترس هستند.
 قابلیت پاک کنندگی فراوانی دارند.
  روی ظروف سایش ایجاد نمی‌کند.

 

برای اطلاع از قیمت مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی  وارد فروشگاه الو ارس شوید

 

بهترین شوینده برای ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی

بهترین شوینده برای ماشین ظرفشویی، شوینده‌ای است که همه ذرات غذا و چربی را از روی ظروف پاک کند و خاصیت لکه بری فوق‌العاده داشته باشد. شوینده خوب، شوینده‌ای است که علاوه بر اینکه ظروف را به خوبی تمیز کند، به ماشین ظرفشویی شما نیز صدمه نزد. بعضی از شوینده های ظرفشویی علاوه بر ویژگی شست وشو دارای نمک نیز می باشد و نیاز شما را برای خرید نمک ماشین ظرفشویی برطرف خواهند کرد.

در زیر به لیستی از انواع شوینده‌های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی که محبوبیت زیادی دارد خواهیم پرداخت:

 

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی خارجی

– قرص شوینده Finish Quantum

 

 

بی‌شک، قرص شوینده Finish Quantum یکی از بهترین شوینده‌های خارجی ماشین ظرفشویی در بازار است که بار‌ها امتحان خود را پس داده است. که نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی را به شیوه درست در دیگر مقالات الو ارس همراه با ویدئو توضیح داده ایم. این قرص شوینده به دلیل داشتن فرمولاسیون قوی و منحصر به فردی خود ظرف‌ها را کاملاً تمیز کرده و برق می اندازد. از جمله دلایل محبوبیت قرص شوینده Finish Quantum، پاک کردن لکه‌های قدیمی و سخت است.

– قرص Fairy Platinum

 

 

بهترین قرص ماشین ظرفشویی را می توان قرص فیری نام برد. این قرص، به دلیل چندکاره بودن، می‌تواند سر سخت‌ترین لکه‌های موجود روی ظروف را از بین ببرد و ظروف را به صورت کاملا تمیز به شما تحویل دهد. از بهترین ویژگی‌های قرص Fairy Platinum، نگه داری درست از ظروف موقع شست و شو است به همین دلیل هیچ خشی روی ظروف ایجاد نمی‌شود و برای ظروف کریستالی یا شیشه‌ای بهترین گزینه برای انتخاب است. هزینه قرص ماشین ظرفشویی Fairy Platinum نسبت به مدل‌های موجود در بازار بالاتر است اما ارزش هزینه کردن را دارد.

– ژل ماشین ظرفشویی Finish All In One

خاصیت چربی زدایی بسیار قوی و جلوگیری از خش افتادن روی ظروف در حین شست و شو از ویژگی های ژل ماشین ظرفشویی Finish All In One که یک شوینده خارجی به شمار می‌رود است. اگر هزینه شوینده‌ای که پرداخت می‌کنید برایتان اهمیت دارد، این ژل ظرفشویی هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم 115 با بهترین کیفیت در شست وشو می توانید به فروشگاه مراجعه نمایید.

– ژل Pril Free Gold

ژل ماشین ظرفشویی Pril Free Gold با دو رایحه لیمو و پرتغال در دسترس است. Pril Free Gold از تشکیل رسوبات آهکی در دراز مدت که  باعث آسیب دیدگی ماشین ظرفشویی شما می‌شود جلوگیری می‌کند.

– ژل ماشین ظرفشویی Ludwik All In One

ژل ماشین ظرفشویی Ludwik All In One  ظروف را درخشان می‌کند و یکی از بهترین شوینده‌های ماشین ظرفشویی خارجی به شمار می‌رود.

جهت خرید مایع دستشویی و مشاهده لیست محصولات کلیک کنید.

 

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی ایرانی

– قرص هوم پلاس

هوم پلاس به صورت پودر، ژل و مایع تولید می شوند که یکی از بهترین شوینده‌های ماشین ظرفشویی ایرانی شمار می‌رود.

علت محبوبیت قرص هوم پلاس، لکه بری و چربی زدایی آن و اتمام شست و شوی ظروف بدون هیچ آثاری از باقی مانده غذا روی ظرف‌ها می باشد.

– ژل ماشین ظرفشویی پوش مدل All in One

یکی از بهترین شوینده ماشین ظرفشویی ایرانی ژل ماشین ظرفشویی پوش است این ژل از کدر شدن ظروف کریستالی و شیشه‌ای جلوگیری می‌کند.

– قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس

شوینده ماشین ظرفشویی نت پلاس مدل N1، به صورت قرص در دسترس است. این برند ایرانی به خوبی به دلیل قابلیت تمیزکنندگی فوق‌العاده‌ای که دارد توانسته بدرخشد. این قرص ظروف را به صورت عالی تمیز می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برند‌های ایرانی است.

 

 

نتیجه گیری

در بالا سعی بر آن شد تا به این سؤال که چه شوینده‌ای برای ماشین ظرفشویی مناسب است پاسخ دهیم. پیش از هر چیزی توجه داشته باشید که ماشین ظرفشویی شما باید با شوینده‌ای که برای ظروف استفاده می‌کنید سازگاری داشته باشد.

 

دسته‌بندی: بلاگ