لیست بهترین شوینده صورت ایرانی + خارجی ( مناسب تمام پوست ها )

آخرین بروز رسانی: 6ام اردیبهشت, 1403
لیست بهترین شوینده صورت ایرانی + خارجی ( مناسب تمام پوست ها )

برای زیبایی بیشتر خود باید به شادابی و سلامت پوست صورت اهمیت بدهید. پوست در طول روز در معرض انواع اشعه مضر خورشید، باکتری‌ها، گرد و غبار و آلودگی‌ها قرار می‌گیرد و سلول‌های مرده بسیار زیادی ایجاد می‌شود که باید با کمک شوینده ای مناسب برطرف شوند.

شوینده پوست صورت برای مراقبت از پوست یک محصول ضروری به شمار می‌رود که منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی کرده و از بروز آکنه و جوش جلوگیری می‌کند. در واقع این شوینده‌ها تمام میکاپ صورت، چربی، سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطح پوست را برطرف می‌کنند.

این شوینده ها با فرمولاسیون ملایم پوست صورت را شستشو داده و موجب درخشان شدن، روشنی و نرمی آن می‌شوند. برای تولیدات آنها از عصاره‌های گیاهی استفاده شده که پوست را بدون تحریک و التهاب، به صورت عمیق پاکسازی می‌کنند.

لیست کامل بهترین شوینده صورت خارجی

لیست بهترین شوینده صورت ایرانی + خارجی ( مناسب تمام پوست ها )

  • شوینده TEA TREE

بهترین ژل شستشوی صورت برای پاک کنندگی پوست دارای روغن درخت چای می‌باشد و به طور کامل چربی پوست صورت را کنترل کرده و موجب لطیف شدن و شادابی صورت بانوان و آقایان می شود. ژل شوینده مورد نظر برای پوست‌های چرب بهترین گزینه می‌باشد. این شوینده متعلق به کشور انگلستان است، به صورت اورجینال در حجم ۲۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

برای رفع آلودگی از سطح پوست بدن هم باید حتما از شامپو بدن استفاده کنید یکی از بهترین انواع شامپو، شامپو بدن دورو است.

  • ژل شوینده Cleanance Avene

بهترین شوینده‌ صورت خارجی محسوب می‌شود که در ترکیبات آن صابون وجود نداشته و برای رفع آرایش چربی اضافه و آلودگی‌های پوست صورت فوق العاده است، با استفاده از این شوینده تمام منافذ بدن و صورت پاکسازی شده و دچار خشکی نمی‌شوند.

این ژل درجه یک در حجم ۴۰۰ و ۲۰۰ میلی لیتر موجود است، برای پوست صورت محصولی تسکین دهنده و التیام بخش می‌باشد که تمام چربی‌های اضافه بدن و صورت را می‌توان با آن برطرف نمود. برای پوست‌های مستعد جوش و چرب یکی از شوینده‌های ایده آل به شمار می‌رود و محصولی بی‌نظیر از کشور فرانسه است.

  • ژل شستشوی صورت Neutrogena

شوینده خارجی از محصولات نوتروژینا برای پاک کنندگی پوست صورت فوق العاده عمل کرده و منافذ صورت را از سبوم و تمام آلودگی‌ها پاک می‌کند، به دلیل داشتن گلیسیرین از خشک شدن پوست جلوگیری خواهد کرد. این ژل شست و شوی فوق العاده با لایه برداری ملایم موجب درخشندگی پوست شده و برای مراقبت از پوست صورت بهترین شوینده است.

ژل شستشو صورت نوتروژینا روشن کننده و ضدلک می باشد، برای کنترل چربی پوست و پاک کنندگی آن بهترین ترکیبات را دارد. این محصول آرایشی تولید شده در کشور فرانسه در حجم ۲۰۰ میلی لیتر برای پوست مستعد لک ارائه شده است.

  • ژل شستشوی صورت SEAWEED

بهترین شوینده پوست صورت که برای تولید آن از عصاره جلبلک دریایی استفاده شده است، این محصول بافت سبک و ژلی داشته و در هنگام استفاده موجب کشیدگی و خشکی پوست نشده و به طور کامل باعث آبرسانی آن می‌شود.

در حجم ۱۲۵ میلی لیتر برای پوست‌های مختلط و چرب عرضه شده و ساخت کشور انگلیس می‌باشد. این ژل به طور عمیق پوست را از چربی اضافی پاکسازی کرده و سبب خشکی آن نمی‌شود اما هیچ شوینده‌ای به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل پوست شما را از آلودگی‌ها پاک نماید مگر آنکه از میسلارواتر استفاده نمایید برای آنکه بیشتر با این محصول آشنا شوید مقاله ” میسلارواتر چیست ” را بخوانید

  • شوینده صورت BIODERMA

یکی از بهترین و پرکاربردترین شوینده‌های پوست صورت میسلار واتر برند بایودرما به شمار می‌رود که برای پوست مختلط و چرب بهترین پاک کننده است. بانوان می‌توانند برای رفع آرایش و آلودگی‌های پوست بدون نیاز به آبکشی از این شوینده برای صورت خود استفاده کنند.

ژل شستشو دهنده بایودرما در حجم ۵۰۰، ۲۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر عرضه شده است. محصول مراقبتی صد در صد اورجینال تولید کشور فرانسه که حساسیت را برای پوست به همراه ندارد. اگر با بهترین میسلار واتر خارجی مناسب پوست خود آشنایی ندارید محتوای بهترین میسلار واتر را مطالعه کنید.

  • ژل شستشوی صورت LOREAL

محصولات لورال اصل یک انتخاب عالی برای مصرف روزانه هستند که چربی پوست را کمتر کرده و برای رطوبت رسانی و نرمی پوست فوق العاده عالی عمل می‌کند. این ژل با کیفیت از بهترین ترکیبات گیاهی و روغن‌های طبیعی تولید شده، حساسیت و خشکی برای پوست ایجاد نمی‌کند.

محصول دارای عصاره گل یاسمن و گل رز می‌باشد خاصیت پاک کنندگی و روشن کنندگی عالی به همراه دارد. بانوان می‌توانند برای نرمی و شادابی و محافظت از پوست صورت خود از این ژل شستشوی صورت خارجی استفاده کنند که منافذ پوست را کوچک کرده و ترشح چربی را در آن کنترل می‌کند.

  • ژل شستشودهنده صورت NIVEA

این محصول تولید شده برای کلاژن سازی پوست صورت مناسب است و ظاهر پوست را به طور کامل احیا می‌کند. آقایان و بانوان برای پاکسازی صورت و رفع چربی آن می‌توانند به صورت روزانه از ژل نیوآ استفاده کنند.

خاصیت شفاف سازی و روشن کنندگی پوست صورت را به همراه داشته و بر روی پوست ماندگاری ۲۴ ساعته دارد، این محصول شوینده رطوبت پوست صورت را در حالت تعادل نگه می‌دارد.

  • ژل شستشوی صورت ضد پیری SIMPLE

از عصاره چای سبز ژل شستشوی سیمپل تهیه شده که برای جوانسازی پوست بهترین شوینده صورت است. روغن‌های معدنی، عطر، رنگ و پارابن در ترکیبات این محصول استفاده نشده و در حجم ۱۵۰ میل در کشور انگلیس تولید شده است. افراد با پوست حساس می توانند جهت مرطوب کردن و پاکسازی پوست صورت این محصول ویژه را به صورت روزانه استفاده کنند.

  • فوم شستشوی اوردینری

فوم شستشوی اوردینری به صورت عمقی منافذ پوست را تمیز می‌کند. این محصول باعث کنترل چربی ترشح شده از پوست در نواحی مختلف می‌شود. این محصول باعث رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق پوست می‌شود؛ بنابراین از ایجاد هرگونه لک صورت در اثر آلودگی‌های محیطی نیز جلوگیری می‌کند. استفاده از آن منجر میشود پوستی نرم و لطیف داشته باشید و هرگونه علائم پیری را کاهش می‌دهد.

  • ژل شستشوی صورت Pure calmille

این محصول مراقبتی برای پوست صورت در حجم ۲۰۰ میلی لیتر در کشور فرانسه با رایحه گل‌های بابونه تهیه شده است. خاصیت آرامبخشی نرم کنندگی و رطوبت رسانی بالایی برای پوست صورت به همراه دارد. عصاره بابونه موجود در این ژل شستشو دهنده ضد حساسیت و ضد اگزما است، مقدار کمی از آن برای شستشوی صورت کافی می‌باشد.

  • ژل شستشوی صورت NEUDERM

محصول مراقبتی مورد نظر برای کم شدن اسیدیته پوست صورت عالی بوده و سبب آبرسانی آن می‌شود. این ژل به صورت آنتی باکتریال برای باز شدن منافذ پوست صورت تولید شده و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند.

  • شوینده ضد جوش پوست صورت GARNIER

این ژل شستشو دهنده از محصولات گارنیر اصل در حجم ۲۰۰ میل در کشور فرانسه تولید شده است. برای پوست مستعد جوش و چرب مناسب بوده و محصولی ضد جوش و ضد لک می‌باشد. در ترکیبات سازنده این شوینده از عصاره زغال اخته استفاده شده است. بانوان می‌توانند برای تنظیم کردن چربی پوست خود، پاک سازی و رفع جوش های سرسیاه از این ژل شستشوی صورت استفاده کنند که فاقد پارابن و الکل بوده و مات کننده پوست می‌باشد.

یکی دیگر از شوینده های صورت که به پاکسازی عمیق پوست کمک می‌کند فیس واش است اگر با این محصول آشنایی ندارید مقاله فیس واش چیست را بخوانید.

  • فوم زردچوبه نیتروژنا مدل Soothing Clear

فوم زردچوبه نیتروژنا مناسب پوست های چرب و مختط، مستعد اکنه و لک است که منجر به روشن کردن و آبرسانی پوست صورت می‌شود. این فوم شسستشو التهابات پوستی را تسکین میدهد.

لیست کامل بهترین شوینده صورت ایرانی

لیست بهترین شوینده صورت ایرانی + خارجی ( مناسب تمام پوست ها )

  • فوم شستشوی صورت Cinere

بهترین شوینده صورت ایرانی این فوم شستشوی صورت است، این شوینده باکیفیت از ترکیبات گیاهی تولید شده و به صورت ژل برای شستشوی روزانه پوست صورت ارائه شده است. این ژل شستشو دهنده پوست، میزان PH آن را تنظیم کرده و سبب می‌شود که جوش، آکنه بر روی پوست‌های چرب و مستعد جوش ایجاد نشود. به صورت تیوپی در حجم 150 میل عرضه شده است. برای پوست‌های خشک و معمولی خاصیت آبرسانی داشته و آلودگی‌های پوست را برطرف می‌سازد.

  • ژل شستشوی صورت هیدرودرم

ترکیبات سازنده اصلی ژل مورد نظر گل بابونه و آلوورا می‌باشد که در آن از مواد صابونی و پارابن استفاده نشده و برای پوست‌های حساس یک محصول شوینده فوق‌العاده عالی است. این ژل شوینده به هیچ عنوان التهابی را در پوست صورت ایجاد نکرده و برای پوست‌های چرب و خشک توصیه می‌شود.

  • ژل شستشو دهنده COMEON

این محصول با داشتن آنتی اکسیدان فراوان موجب روشن شدن پوست صورت و تعدیل چربی آن می شود. با استفاده از این شوینده پوست صورت آبرسانی شده و رطوبت آن حفظ می‌شود. با شست و شوی روزانه پوست با این محصول، صورت جوان تر شده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.
ژل تولید شده در حجم 500 میلی لیتر به همراه عصاره برای پوست چرب عرضه شده است، آلودگی‌ها را برطرف نموده و موجب پاکسازی پوست صورت می‌شود.

  • شوینده پوست DERMAlINE

برای پاک کردن باقی مانده آرایش و آلودگی‌های پوست صورت یکی از بهترین های بازار است. این شوینده صورت برای پوست حساس و خشک تولید شده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. مصرف روزانه شوینده درمالاین باعث می‌شود که پوست درخشان لطیف و نرمی داشته باشید.

  • فوم شستشوی صورت SEAGULL

برای رفع چربی‌ها و آلودگی‌ها یک پاک کننده مناسب برای پوست معمولی و چرب محسوب می‌شود که لایه‌برداری ملایم پوست را انجام داده و سبب روشن سازی آن می‌شود. این محصول به دلیل داشتن ویتامین c برای بانوان یک روشن کننده به شمار می‌رود. با استفاده روزانه از فوم شستشوی سی گل، بروز آکنه در پوست صورت کاهش یافته و باعث صاف شدن پوست و آبرسانی آن می‌شود.

  • ژل شستشوی صورت آردن

محصول مورد نظر فاقد مواد صابونی بوده و بدون هیچ گونه حساسیت و خشکی بر روی صورت می توانید به صورت روزانه از آن برای رفع آلودگی‌های محیطی، گرد و غبار و مواد آرایشی روی پوست استفاده کنید. این ژل با PH پوست سازگار است و چربی آن را کاهش داده و سبب التهاب پوست نمی شود.

نتیجه گیری

بانوان و آقایانی که از شوینده‌های صورت برای پوست خود به صورت روزانه استفاده می‌کنند، پوست سالم‌تری داشته و تمام کثیفی‌ها، چربی‌های اضافی، آلودگی و سلول‌های مرده پوست صورت آنها با کمک این شوینده برطرف می‌شود و صورتی شاداب و جوان خواهند داشت.

دسته‌بندی: بلاگ