معرفی بهترین شامپو بچه ( لیست بهترین شامپوی بچه خارجی + ایرانی)

آخرین بروز رسانی: 5ام اردیبهشت, 1403
معرفی بهترین شامپو بچه ( لیست بهترین شامپوی بچه خارجی + ایرانی)

بهترین شامپوی بچه خارجی و ایرانی دارای فرمولاسیون و رایحه خوشایند برای پاکسازی عمیق پوست و موی سر کودکان می‌باشد. از آنجایی که میزان حساسیت و لطافت پوست و موی کودکان نسبت به بزرگسالان بیشتر بوده، والدین باید شامپو بچه را با نهایت دقت خریداری نمایند. در این مطلب بهترین برندهای شامپو بچه خارجی و ایرانی با تمام ویژگی‌هایی که دارند به طور کامل توضیح داده می‌شود.

 

ویژگی بهترین شامپو بچه

بهترین شامپو برای بچه یا بهترین شامپو برای نوزاد در برند ایرانی و خارجی محصولی می‌باشد که سبب سوزش چشم کودکان و نوزادان نشده و ویژگی‌هایی به شرح موارد زیر دارد که عبارتند‌از:

1- بدون مواد تحریک‌کننده

در ترکیبات بهترین مارک شامپو بچه خارجی و بهترین شامپو بچه ایرانی به‌هیچ‌عنوان از مواد حساسیت‌زا، التهاب آور و مواد تحریک‌کننده استفاده نشده است. میزان آسیب‌پذیری پوست نوزادان و کودکان در مقایسه با بزرگسالان حدود ۱۰ الی ۱۵ برابر می‌باشد به همین خاطر از بهترین ترکیبات و مواد سازگار با پوست و موی کودک در تولید شامپو بچه استفاده شده است.

در انتخاب شامپو بچه خارجی نهایت دقت را داشته باشید؛ زیرا وجود هر ماده ناسازگار در فرمولاسیون آن سبب واکنش‌های پوستی سریع در نوزاد یا کودک شما می‌شود.

2 – داشتن PH خنثی

شامپو بچه دارای مواد قلیایی تمام چربی‌های مفید موجود در پوست سر کودک را از بین برده و سبب تضعیف سیستم دفاعی پوست خواهد شد.

3- فاقد مواد مضر

در ترکیبات بهترین شامپو کودک از عطر و مواد مضر استفاده نشده تا هیچ گونه حساسیت پوستی برای او نداشته باشد. بهترین شامپوی بچه خارجی و ایرانی بدون عطر تولید شده اند و ترکیباتی همانند مواد نگهدارنده، پارابن، فتالات و سیلیکون نیز ندارند.

4- ضد التهاب و آبرسان

بهترین مارک شامپو نوزاد و کودک برای رطوبت رسانی موهای آنها دارای هیالورونیک اسید می‌باشد تا پوست و موی کودک خشک نشود. همچنین این محصولات شوینده موی سر کودک برای التیام پوست او دارای عصاره بابونه، آلانتوئین، عصاره گل همیشه بهار و بیزابولول هستند که تمامی آنها خاصیت تسکین‌دهندگی برای پوست به همراه دارند.

 

بهترین شامپوی بچه خارجی

معمولاً در شامپو کودک خارجی از عصاره آووکادو و بابونه و گیاهان دیگر استفاده شده که موهای کودک را به طور کامل تغذیه و نرم می‌کند. فرمولاسیون و ترکیبات خاص بهترین شامپو بچه به گونه‌ای بوده که در پوست و موی کودک آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

 

— شامپوهای برند یونی بیبی

• شامپو سر و بدن کودک یونی بیبی صورتی

این مدل شامپو یونی بیبی برای سر کودک تولید کشور ترکیه می باشد. شامپو سر و بدن کودک مدل یونی بیبی بدون هیچ گونه رنگ و پارابن برای لطافت و شستشوی بهتر موی سر نوزاد و کودک تولید شده است. شامپو سر مورد نظر برای کودکان بهترین بوده زیرا در فرمولاسیون آن از مواد آلرژیک استفاده نشده و سوزشی در چشم‌ها نیز ایجاد نمی‌کند. این محصول حالت دهی موهای کودک را بهتر کرده و موجب لطافت آنها می شود.

• شامپو مو و بدن یونی بیبی

برای شویندگی مطلوب موهای سر نوزاد و کودک می‌توانید از این محصول یونی بیبی برای آنها استفاده کنید. در این شامپو بچه از الکل، رنگ، سولفات، SLS و SLES استفاده نشده و دارای رایحه بسیار مطبوعی می باشد. شامپو یونی بیبی بدون سوزش چشم موجب نرمی و آبرسانی موهای کودک می شود. ترکیبات محصول موردنظر کاملا طبیعی بوده و موجب متعادل شدن میزان ph پوست سر کودک می‌شود.

 

 

— شامپو های بچه برند آمالفی

• شامپو سر کودک بدون سوزش چشم آمالفی

در ترکیبات شامپو سر آمالفی از مواد شیمیایی استفاده نشده و به همین خاطر سبب سوزش چشم‌های کودکان در هنگام استفاده نمی‌شود. شامپو خارجی مورد نظر با داشتن عصاره بابونه و نرم کننده برای کودکان بهترین شامپو محسوب می‌شود.

• شامپو بدن بچه آمالفی مدل آلوئه ورا

این مدل شامپو سر آمالفی برای تمیزی بدن کودک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شامپو آمالفی با داشتن عصاره آلوئه ورا موهای کودک را بسیار نرم کرده و استفاده از آن به هیچ عنوان موجب قرمزی یا سوزش چشم ها در کودک نمی شود.

• شامپو سر ارگان کودک آمالفی

شامپوی سر ارگان آمالفی با داشتن ارگان به موهای کودک صدمه ای وارد نکرده، موجب لطیف شدن و درخشان شدن موهای او نیز می شود. این شامپو یک محصول ارگانیک برای شستشوی موی سر کودک محسوب می‌شود، سوزشی نیز در چشم های کودک ایجاد نمی کند.

 

— شامپو های برند جانسون

• شامپو بچه جانسون

شامپو بچه جانسون برای شست و شوی موها و بدن کودک و نوزاد بهترین گزینه می‌باشد. شامپوی مورد نظر در چشمان کودک سوزشی ایجاد نکرده و موهای او را فوق العاده لطیف و نرم می‌سازد. این مدل شامپو کودک، محرک رشد موهای نوزاد و کودک بوده و تمام مواد مغذی و معدنی لازم را برای شستشوی مو و پوست آنها به همراه دارد.

• شامپو بچه جانسون براق کننده

در فرمولاسیون شامپو بچه جانسون از پارابن، سیلیکون و مواد صابونی استفاده نشده، به همین خاطر موجب سوزش چشم نوزاد و کودک نمی شود. این نوع شامپو بچه خارجی با داشتن روغن آرگان و نرم کننده، موهای کودک را درخشان و لطیف می کند.

 

— شامپو سر و بدن چیکو

شامپو سر و بدن از محصولات چیکو برای استحمام کودکان و تمیزی موهای آنها بهترین محصول ایتالیایی می‌باشد. این شامپو با داشتن گلیسیرین و عصاره جوی دوسر موجب لطافت موهای نوزاد و کودک شده و خاصیت آبرسانی نیز دارد. شامپو ایتالیایی موردنظر برای کودکان کاملا ضد اشک است.

 

 

— برند ماستلا

• شامپو 2در1 سروبدن کودک آووکادو ماستلا

شامپو آووکادو ماستلا برای شستن و تمیزی سر و بدن کودک و نوزاد، بهترین گزینه می باشد زیرا به لایه هیدرولیپیدی پوست سر و بدن نوزاد صدمه ای وارد نمی کند.

 

• شامپو و ژل شستشو دهنده سر و بدن کودک موستلا

این شامپوی فرانسوی ضدسوزش و نرم کننده بوده و با داشتن عصاره آووکادو برای لطافت موی کودکان فوق العاده مفید است. بهترین شامپوی بچه خارجی موستلا هیچ حساسیتی در پوست سر کودک ایجاد نخواهد کرد.

در کنار بهترین مارک شامپو کودک خارجی اگر به دنبال بهترین پوشک های برای کودکتان میگردید در مقاله بهترین پوشک بچه لیستی از بهترین مارک‌ها را جمع آوری کرده‌ایم.

 

معرفی بهترین شامپو بچه ایرانی

 

معرفی بهترین شامپو بچه ( لیست بهترین شامپوی بچه خارجی + ایرانی)

 

بهترین شامپو بچه ایرانی در ترکیبات خود فاقد پارابن و سولفات بوده و به صورت کاملاً ملایم پوست و موی لطیف نوزاد و کودک را تمیز می‌کند. در بهترین نوع شامپو بچه ایرانی از عصاره گل‌های طبیعی و آبرسان‌های مناسب استفاده شده تا موهای کودکان، نرم و لطیف باقی بمانند.

بهترین شامپو سر ایرانی برای کودکان با بهترین فرمولاسیون دارای قدرت تمیزکنندگی بسیار بالایی بوده و موهای کودکان را علاوه بر تمیزی، بسیار نرم می‌کند.

 

>> شامپو نوزاد آردن

این شامپو بچه ایرانی از بهترین ترکیبات تولید شده و در موهای نوزاد گره و خشکی ایجاد نمی‌کند. برای تمیزی موی سر نوزاد یکی از بهترین شامپو بچه‌های ایرانی محسوب می‌شود که موها و پوست سر او را آبرسانی می‌کند.

 

>> شامپو بچه زی موی

شامپو بچه زی موی یک محصول شوینده ایرانی برای موهای کودکان می‌باشد. این شامپوی فوق‌العاده موهای کودک را به شکل ملایم تمیز کرده؛ زیرا دارای عصاره گل همیشه بهار می‌باشد. ترکیبات و فرمولاسیون شامپو بچه زی موی برای لطافت پوست و موی کودک و نوزاد بهترین است.

 

>> شامپو بچه سریتا

این شامپو بچه ایرانی دارای سولفات و پارابن نبوده و به پوست و موی کودک صدمه‌ای وارد نخواهد کرد. شامپو بچه سریتا با داشتن عصاره اسطوخودوس و رزماری موجب آبرسانی موهای کودک می‌شود.

این شامپو بچه ایرانی تارهای موی کودک را مستحکم کرده و موجب تغذیه آنها می‌شود. برای جلوگیری از خشکی پوست سر و موی کودک خود می‌توانید از شامپو بچه سریتا استفاده کنید؛ زیرا دارای مقدار زیادی ویتامین E می‌باشد.

 

سخن آخر

از آنجایی پوست سر کودکان قادر به جذب مواد شیمیایی بیشتری نسبت به بزرگسالان بوده، باید در خرید شامپو بچه به تمام ترکیبات سازنده آن دقت داشته باشید. در تولید بهترین نمونه های شامپو بچه ایرانی و خارجی از نمک، سولفات، عطر، الکل، مواد شیمیایی، پارابن و مواد حساسیت زا استفاده نشده است. برای حفظ نرمی و لطافت موی سر نوزاد و کودک خود، شامپو بچه ای با بهترین فرمولاسیون انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مارک شامپو بچه ایرانی و خارجی کاملا ضد اشک بوده، در فرمولاسیون خود ترکیباتی برای رشد و تغذیه موهای کودک و نوزاد به همراه دارند. با خرید نوع باکیفیت شامپو بچه می توانید به سلامت پوست و موی سر کودک و نوزاد خود کمک زیادی بکنید و مانع آسیب آنها شوید.

در خرید بهترین شامپو برای بچه ها حتما به نوع ترکیبات و مناسب بودن آن برای کودک خود توجه کنید. شامپوی بچه استاندارد طوری فرموله شده که موی کودک را خشک نکرده و موجب سوزش چشم های او نیز نمی شود.

دسته‌بندی: بلاگ