بهترین شامپو بدون سولفات ( معرفی بهترین شامپو فری سولفات خارجی + ایرانی )

آخرین بروز رسانی: 23ام دی, 1402
بهترین شامپو بدون سولفات

شامپو بدون سولفات در مقایسه با شامپوهای معمولی دارای سولفات، فرمولاسیون ملایم تری برای شستشوی موها دارد‌. سولفات به عنوان یک ماده شوینده بسیار قوی در شامپوها، تمام چربی یا روغن طبیعی پوست سر و موها را از بین برده و موجب خشکی موها می‌شود.

در ترکیبات بهترین شامپو های فری سولفات از نرم کننده‌های طبیعی استفاده شده، به همین خاطر استفاده از آنها پوست سر و موها را بسیار شاداب و نرم میسازد‌. بهترین شامپو فری سولفات تمام روغن طبیعی موها و رطوبت آن را حفظ کرده و موجب از بین رفتن چربی طبیعی پوست سر نمی شود.

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات

بهترین شامپو فری سولفات برای موهای خشک،موهای چرب و حساس با فرمولاسیون منحصر به فرد تولید شده است. کسانی که پوست سر آنها آسیب پذیر و حساس بوده، باید برای شستشوی موهای خود از شامپو بدون سولفات استفاده کنند.

افرادی که برای صافی موهای خود از روش های احیا یا کراتین استفاده کرده اند، برای حفظ حالت ابریشمی موها و لطافت آنها حتما باید از شامپو فری سولفات با بهترین فرمولاسیون در باید در اصول مراقبت های بعد از کراتین مو استفاده کنند. شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده بهترین گزینه جهت شست و شو و تمیزی موها بوده زیرا سولفات اثر کراتین را بر روی موها کم می کند.

افراد با داشتن موهای بسیار خشک، دکلره و رنگ شده حتماً باید از شامپویی برای شستشوی موهای خود استفاده کنند که در آن هیچ گونه سولفات یا پارابن استفاده نشده است. شامپوهای فاقد سولفات برای افراد با موهای شکننده و به شدت حساس، بهترین گزینه هستند.

بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی بدون هیچگونه سدیم کلراید، سولفات پارابن و فسفات تولید شده است. افراد با استفاده منظم از شامپوهای خارجی فری سولفات می توانند در کوتاه ترین زمان موهای آسیب دیده و خشک‌ خود را ترمیم و احیا کنند.

شامپو خارجی فری سولفات تمام مواد مغذی موردنیاز مو را داشته و سبب تقویت آنها می شود، علاوه بر آن از موخوره، ریزش مو و خشکی آن جلوگیری می کند.

در موارد زیر شما را با تعدادی از بهترین شامپوهای خارجی فاقد سولفات جهت ترمیم موها آشنا خواهیم کرد، این محصولات عبارتند از:

— شامپو ضد ریزش بیوکسین

این محصول یک شامپو کراتینه برای موهای خشک، رنگ شده و چرب می‌باشد که از ریزش مو جلوگیری می‌کند. برای حجم دهی و تقویت موهای خود می‌توانید از شامپو ضد ریزش بیوکسین بدون سولفات استفاده کنید.

— شامپوهای او جی ایکس

 

 

• شامپو او جی ایکس مدل Keratin Oil

شامپو او جی ایکس بدون سولفات برای افراد با موهای نازک و خشک بهترین گزینه می باشد. شامپوی ضدشوره و آبرسان برای پوست سر و موها محسوب می شود.

• شامپو صاف کننده کراتین او جی ایکس

خرید شامپو ogx اصل مدل کراتین برزیلی با داشتن پروتئین کراتین موهای شما را بسیار مستحکم کرده و بعد از استفاده از صاف شدن آنها لذت می‌برید. کره کاکائوی برزیلی موجود در فرمولاسیون این شامپو برای صافی موهای شما فوق العاده موثر است. این شامپوی بدون سولفات با داشتن روغن آووکادو و روغن نارگیل موهای شما را درخشان و لطیف می‌سازد، برای احیای موها و نرمی آنها بهترین شامپوی کراتینه فری سولفات محسوب می‌شود.

• شامپو روغن آرگان مراکشی او جی ایکس

شامپو او جی ایکس حاوی روغن آرگان، بدون پارابن و سولفات تولید شده و برای احیا و آبرسانی موها بهترین شامپو می‌باشد. روغن آرگان موجود در این شامپو مراکشی سبب می‌شود تا موهای شما لطیف و نرم شود. افراد با موهای خشک و صدمه دیده می‌توانند برای تغذیه و لطافت موهای خود از این شامپو روغن آرگان مراکشی استفاده کنند. این محصول از برند او جی ایکس، از کوتیکول‌های موهای شما محافظت کرده و مانع ریزش مو می‌شود.

 

— شامپو مرطوب کننده و آبرسان لورال 

شامپو آبرسان لورال چربی و آلودگی پوست سر و موها را به طور ملایم برطرف می سازد. این شامپوی بدون سولفات خارجی به دلیل داشتن مواد مرطوب کننده و هیالورونیک اسید، برای درمان موهای خشک و دهیدراته بهترین محصول شوینده مراقبتی است. برای اینکه موهای شما دچار شکنندگی، خشکی و موخوره نشود شامپو لورال نارنجی، قرمز و سایر شامپوها جهت تمیزی موها بهترین است. مواد آبرسان موجود در این شامپو موهای شما را شاداب کرده و کاملا تغذیه خواهد کرد.

 

— شامپوهای سولکس

 

 

• شامپو بدون سولفات سولکس کراتین

شامپو فری سولفات سولکس سرشار از کراتین بوده و با استفاده از آن می‌توانید موهای خود را خیلی فوری نرم و صاف نمایید. این شامپو بدون سولفات برای حجیم کردن و متراکم کردن موهای افراد بهترین محصول می‌باشد. آقایان و بانوان می‌توانند با هر نوع مویی از این شامپو سولکس کراتین استفاده کنند، موها را به هیچ عنوان خشک یا کدر نمی کند.

 

• شامپو کراتین سولکس 

شامپو کراتین سولکس برای موهای رنگ شده جهت ترمیم و نرم شدن آنها مورد استفاده قرار گرفته و اثرات فوق العاده‌ای بر روی موها می‌گذارد. افرادی که موهای خود را رنگ کرده‌اند می‌توانند برای جلوگیری از گره خوردن موها و خشکی آنها از شامپو کراتین سولکس به طور روزانه یا هفتگی استفاده کنند. این مدل شامپو سولکس بدون نمک با آبرسانی موها آنها را به طور کامل ترمیم و بازسازی خواهد کرد.اگر این برند در دسترس نبود از شامپو dp بدون سولفات استفاده نمایید. این برند نیز برای موهای کراتین شده بسیار مفید و کاربردی می باشد.

 

• شامپو فری سولفات سولکس مدل milk shake

شامپو سولکس تولید شده بدون سولفات و پارابن برای هر نوع مویی قابل استفاده است. شیر بز استفاده شده در فرمولاسیون این شامپو، از وز شدن و خشکی موها جلوگیری خواهد کرد. شامپو سولکس موها را به صورت عمیق آبرسانی کرده و بعد از استفاده موها به شدت لطیف و نرم می‌شوند.

 

• شامپو بدون سولفات سولکس حاوی روغن کراتین

شامپو فاقد سولفات سولکس با داشتن مقدار زیادی روغن کراتین برای کسانی که موهای خود را صاف یا کراتینه کرده‌اند، بهترین گزینه می‌باشد. این شامپو با ویتامین‌ها و فرمولاسیون خود موهای شما را مستحکم کرده و به طور کامل تغذیه خواهد کرد. برای بهتر شدن ظاهر موهای خود، صافی و آبرسانی آنها بهتر است از شامپوهای فاقد سولفات سولکس در حمام استفاده کنید.

 

• شامپو بدون سولفات سولکس حاوی عصاره دم اسبی

این شامپوی ویژه سولکس با داشتن عصاره دم اسبی موها را بسیار سریع نرم و صاف می سازد.‌ افراد با هر نوع مویی می‌توانند برای تغذیه، صافی و آبرسانی موهای خود آنها از این محصول استفاده کنند.

 

— شامپوهای آمالفی

• شامپو آمالفی حاوی نارگیل

افراد با موهای مجعد و فر می توانند برای آبرسانی عمیق موهای خود از شامپو آمالفی دارای روغن نارگیل استفاده کنند تا فر موهای آنها حالت زیباتری داشته باشد.

• شامپو آمالفی حاوی آووکادو

شامپو آمالفی مورد نظر با داشتن عصاره آووکادو از موخوره موها جلوگیری کرده و بهترین محصول برای افراد با موهای صاف می‌باشد. شامپو آمالفی حاوی آووکادو موها را به طور عمیق رطوبت رسانی کرده و از خشکی و خرد شدن آنها به طور کامل جلوگیری می‌کند.

 

— شامپو مو آلپسین

این شامپوی بدون سولفات خارجی آلپسین با ترکیبات قوی خود از ریزش مو جلوگیری کرده و به طور کامل پیاز مو را تقویت می‌کند. این شامپو مناسب آقایانی می‌باشد که به طور ارثی دچار ریزش مو شده و موهای کم پشتی دارند.

 

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی دارای ترکیبات گیاهی و روغن آرگان بوده و مصرف کننده بعد از اولین استفاده متوجه اثرات فوق العاده آن می شود. تعدادی از بهترین شامپوهای فری سولفات برای نرمی و سلامت موها در موارد زیر توضیح داده شده است که عبارتند از:

 

• شامپو فری سولفات نئودرم

این شامپو ایرانی بدون سولفات برای رطوبت رسانی موها و تغذیه آنها فوق العاده بوده و به صورت ملایم پوست سر و موها را تمیز می‌کند. مواد آبرسان و مغذی موجود در فرمولاسیون شامپو نئودرم سبب محافظت از پوست سر و موها می‌شود. برای تقویت موها و حفظ کراتین آنها می‌توانید از شامپو نئودرم به طور منظم استفاده کنید که روغن طبیعی موجود در آن خاصیت ضد التهابی دارد.

 

• شامپو فری سولفات بویسا

شامپوی ایرانی فری سولفات بویسا در فرمولاسیون خود دارای ویتامین‌های A، C، E، روغن آرگان و اسید چرب ضروری برای تغذیه و نرمی موها می‌باشد. روغن گیاهی و طبیعی استفاده شده در این شامپو موهای شما را ابریشمی و صاف می کند. برای مستحکم کردن موهای ضعیف و شانه پذیری راحت آنها می‌توانید از این شامپو استفاده کنید، علاوه بر آن موهای آسیب دیده شما را کاملاً ترمیم می‌سازد.

 

سخن پایانی

شامپوهای فاقد سولفات ایرانی و خارجی با فرمولاسیون گوناگون در بازار موجود بوده، شما باید متناسب با جنس و ساختار موهای خود بهترین آن را انتخاب کنید. توجه داشته شامپوهای بدون سولفات در هنگام شستن موها کف کمتری نسبت به شامپوهای معمولی ایجاد کرده، اما به طور کامل آلودگی پوست سر و موها را برطرف می‌سازند.

تمامی افراد با داشتن موهای کراتین شده، صدمه دیده، خشک، دهیدراته، شکننده، نازک و ضعیف باید از شامپوهای فری سولفات استفاده کنند تا موها درخشان و سالم باشند‌. افرادی که از روش‌های درمانی احیای مو یا کراتین برای صافی و لختی دائم موهای خود استفاده کرده‌اند باید بدانند استفاده از شامپوهای معمولی، کراتین موهای آنها را کاهش داده و صافی موها را از بین می برد.

دسته‌بندی: بلاگ