معرفی بهترین خط چشم ( بررسی بهترین مارک خط چشم ژله ای – مدادی – مایع )

آخرین بروز رسانی: 3ام فروردین, 1403
بهترین خط چشم

یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت، کشیدن خط چشم است. حتی اگر علاقه ای به آرایش کل صورت ندارید، باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم خط چشم را فراموش نکنید. خط چشم تاثیر بسیار زیادی بر روی چهره می‌گذارد. با خط چشم می‌توان چشم های ریز را درشت و یا چشم های کوچک و درشت را کشیده تر کرد. خط چشم می‌تواند به کلی فرم چشمان شما را عوض کرده و زیباتر کند. این محصول شگفت انگیز، زیبایی چشمان شما را چند برابر می‌کند، به حدی که هر کسی در نگاه اول مجذوب چشمانتان شود.

بنا بر خواص بی نظیر خط چشم، امروزه شرکت های آرایشی بسیاری شروع به تولید خط چشم کرده اند. برند های تولید کننده خط چشم به حدی افزایش یافته اند که پیدا کردن خط چشم خوب کمی دشوار شده است.
همچنین خود خط چشم دارای چند نوع مختلف می‌باشد. در ادامه به انواع خط چشم و بهترین مارک های تولید کننده خط چشم خواهیم پرداخت.

 

بهترین مارک خط چشم

 

بهترین مارک خط چشم

 

امروزه تولید کنندگان خط چشم به شدت افزایش یافته اند. برای هر نوع از خط چشم، انواع مختلفی از مارک ها وجود دارد که ممکن است تصمیم گیری برای خرید را کمی دشوار کند. برخی از مارک ها شاید ظاهر زیبایی داشته باشند اما ممکن است تاثیرگذاری لازم را نداشته باشند. در ساخت برخی دیگر نیز ممکن است از مواد نامناسبی استفاده شده و به پوست شما آسیب وارد کند.

 – مارک خط چشمی خوب است که در وهله اول به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از مهم ترین مواردی که یک خط چشم خوب دارد، ماندگاری بالا است. اگر ماندگاری خط چشم کم باشد ممکن است بعد از چند ساعت بر روی پوست مالیده شود.

 – قیمت نیز یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب بهترین مارک خط چشم می‌باشد. قیمت محصول باید به گونه ای باشد که ارزش خرید داشته باشد.

 – همچنین هنگام خرید خط چشم، حتما به نظرات خریداران نیز توجه کنید. چرا که این افراد می‌توانند تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارند.

– واقع بین باشید بهترین نوع خط چشم نیز در شرایط گرمی و رطوبت بالا ممکن است پخش شود بهتر است از یک پرایمر آرایشی پیش از خط چشم استفاده نمایید در مقاله ” پرایمر چیست ” در مورد انواع آن و انتخاب بهترین پرایمر صحبت شده است.

در کل برای اینکه خط چشم خریداری شده کیفیت خوبی داشته باشد، ابتدا باید با بهترین برند های ایرانی و خارجی تولید کننده خط چشم آشنا شوید. نام این مارک ها را به طور خلاصه در زیر برای شما آورده ایم :

  • پاریس
  • بیو
  • نوت
  • مای
  • مک
  • بابی براون
  • گلدن رز
  • کاپریس
  • اوتی
  • یورن
  • شون
  • فلورمار
  • لانکوم
  • بل

 

بهترین خط چشم مدادی

 

بهترین خط چشم مدادی

 

خط چشم مدادی یکی از پرطرفدارترین خط چشم ها میان بانوان است. استفاده از خط چشم مدادی بسیار آسان می‌باشد و همچنین به راحتی نیز می‌توان آن را پاک کرد. که بهترین خط چشم برای مبتدی ها می‌باشد.

از این خط چشم می‌توان همانند سرمه استفاده کرد. به عبارت دیگر، می‌توانید با خط چشم مدادی، قسمت داخلی چشم ها را نیز خط چشم بکشید. این نوع خط چشم به دلیل روان بودن آن ممکن است به راحتی پخ شوشد به همین علت بعد از استفاده از آن از اسپری فیکس آرایش برای افزایش ماندگاری استفاده نمایید.

خط چشم مدادی دارای سه نوع خشک، روغنی و مومی می‌باشد. با خط چشم خشک می‌توانید خطوط نازکی را بر روی چشم خود ایجاد کنید. خط چشم روغنی خطوط پهن و ضخیمی را برایتان به ارمغان می‌آورند. خط چشم مومی دارای نوکی نرم و صاف می‌باشد.

 

  • خط چشم مدادی مای

در خط چشم مدادی مای از مواد و مومک های طبیعی و ارگانیک استفاده شده است که آسیبی به پوست شما نمی‌زند. این مارک از خط چشم تنوع رنگی بالایی داشته که انتخاب را برای شما ساده می‌کند. خط چشم مدادی مای دارای بافتی نرم می‌باشد که باعث می‌شود به راحتی از آن استفاده کنید. ماندگاری بالا نیز از خصوصیات مهم این مارک خط چشم می‌باشد.

 

  • خط چشم مدادی گلدن رز

خط چشم گلدن رز ماندگاری بسیار بالایی دارد، به طوری که حتی در مقابل عرق صورت و آب نیز پاک نمی‌شود. این مارک، خط چشم مدادی نرمی را برای مشتریانش هدیه می‌کند. رنگ خط چشم مدادی گلدن رز بسیار تیره می‌باشد که تاثیر دو چندانی دارد.

 

  • خط چشم مدادی نوت

یکی از جالب ترین و زیباترین خصوصیات خط چشم نوت، این است که تست حیوانی نشده است. خط چشم مدادی نوت دارای ماندگاری بالا، خاصیت ضد آبی، تنوع رنگی و فاقد بوی نامطبوع می‌باشد.

 

  • خط چشم مدادی فلورمار

یکی از بهترین خط چشم مدادی، خط چشم مدادی فلورمار است که در ترکیب خود از گلیسیرین و روغن های گیاهی استفاده کرده که باعث نرمی و درخشندگی محصول شده است. این محصول ضد آب بوده و امکان پخش شدن آن دور چشم صفر می‌باشد. همچنین تنوع رنگی خط چشم فلورمارو بسیار بالا می‌باشد. به خاطر داشته باشید که حتما قبل از خواب با تونر شستشوی صورت خود را انجام دهید اگر نمی‌دانید تونر چیست کلیک کنید.

 

بهترین مارک خط چشم ژله ای

 

بهترین خط چشم ژله ای

 

استفاده از خط چشم ژله ای به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. اگر فردی مبتدی باشید به احتمال زیاد در دفعات استفاده از خط چشم ژله ای خرابکاری هایی خواهید داشت. اما پس از گذر مدتی به آن عادت می‌کنید. خط چشم ژله ای بهترین نوع خط چشم است. زیبایی این نوع از خط چشم بسیار زیاد می‌باشد و همچنین ماندگاری بالاتری نیز دارد.

با کمک خط چشم ژله ای می‌توانید انواع خطوط نازک و ضخیم را بر اطراف چشم خود پیاده کنید. این نوع از خط چشم به کمک قلمو کشیده می‌شود. فراموش نکنید که حتما پیش از شست وشوی صورت با استفاده از پاک کننده آرایش چشم، این خط چشم را پاک کنید تا به پوست چشم آسیبی وارد نکند برای اطلاع از قیمت دستمال مرطوب آرایشی و مشاهده لیست محصولات پاک کننده دیگر به فروشگاه الو ارس مراجعه نمایید.

 

  • خط چشم ژله ای بابی براون

بدون شک بهترین مارک خط چشم ژله ای، بابی براون می‌باشد. ماندگاری بسیار بالای این خط چشم می‌تواند شما را شگفت زده کند. این محصول حتی با آب نیز به سختی از بین رفته و پاک می‌شود. خط چشم ژله ای بابی براون در دو رنگ مشکی و قهوه ای به مشتریان ارائه می‌شود.

 

  • خط چشم ژله ای مک

یکی از بهترین بهترین خط چشم ژله ای، خط چشم ژله ای مک است که دارای قلمی بسیار مناسب برای کشیدن بهترین خط چشم های می‌باشد. این خط چشم ماندگاری 16 ساعته داشته و ضد آب است. یکی از مهم ترین خصوصیات خط چشم ژله ای مک این است که حتی برای پوست های بسیار حساس نیز مناسب است!

 

بهترین خط چشم مایع

 

بهترین خط چشم مایع

 

خط چشم مایع دارای قلمی با نوک تیز است که کشیدن خط چشم را بسیار ساده تر می‌کند. این نوع از خط چشم در سال های اخیر بسیار رواج یافته و برند های مختلفی دست به تولید این محصول زده اند.

 

  • خط چشم مایع مای

مای یکی از بهترین برندهای تولید کننده خط چشم مایع می‌باشد. خط چشم مایع مای دارای ماندگاری بسیار بالایی بوده و کاملا ضد آب است. خط چشم مایع مای دارای ویتامین ای می‌باشد که در نتیجه نه تنها به پوست شما آسیب نمی‌زند، بلکه از آن در مقابل اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. این خط چشم با قلم بسیار مناسب به افراد مبتدی کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی و بدون خرابکاری، خط چشم بکشند.

 

  • خط چشم مایع اسنس

ماندگاری خط چشم مایع اسنس شگفت انگیز است! این خط چشم 18 ساعت ماندگاری دارد و تنها در صورتی از صورت شما پاک خواهد شد که خودتان تصمیم به تمیز کردن آن گرفته باشید. قلم خط چشم مایع اسنس از الیاف فوق العاده ای ساخته شده است که کشیدن خط چشم را برای شنا آسان تر کرده و در نتیجه خط یکدستی را ارائه می‌دهد.

 

  • خط چشم مایع شون

خط چشم مایع شون در ترکیبات خود از روغن بادام استفاده کرده که برای پوست مفید بوده و ایجاد حساسیت نمی‌کند. رنگدانه های این خط چشم بسیار غنی می‌باشد و همچنین خط چشم مایع شون می‌تواند در مقابل آب بسیار مقاوم باشد.

 

  • خط چشم کالیستا

کالیستا یکی از برندهای محبوب ایرانی در زمینه محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و مو و عطر است. این برند با استفاده از مواد اولیه وارداتی از کشورهای آمریکایی و اروپایی، محصولات با کیفیت تولید می‌کند. شعار این برند به زبان انگلیسی “Color up Your Life” است که به معنای “زندگیت رو رنگی کن” است.

خط چشم‌های کالیستا در سه مدل نمدی، مویی و ماژیکی تولید می‌شوند و هر یک از این مدل‌ها برای طراحی‌های خاص روی پلک مناسب می‌باشند.

 

دسته‌بندی: بلاگ

نظر شما برای ما با ارزشه

2 دیدگاه

  1. الناز 26/06/1402 در 10:27 قبل از ظهر

    سلام
    میشه آموزش کشیدن خط چشم با چنگال هم بگید؟

    • aloaras 26/06/1402 در 10:34 قبل از ظهر

      سلام و درود
      برای کشیدن خط چشم با چنگال ابتدا چنگال را در پایین پلک قرار دهید و خط چشم را بکشید. سپس چنگال را یکبار دیگر بالای پلک قرار دهید و خط دیگری بکشید. حال فضای داخل این خطوط را پر کنید.