بهترین مارک تونر چیست؟ ( معرفی بهترین تونر خارجی + ایرانی مناسب پوست مختلف )

آخرین بروز رسانی: 6ام اردیبهشت, 1403
بهترین مارک تونر چیست؟ ( معرفی بهترین تونر خارجی + ایرانی مناسب پوست مختلف )

بهترین تونر صورت کدام است؟ تونر صورت همانطور که می دانید یک محصول آرایشی و بهداشتی به جهت نگهداری از پوست می‌باشد. این محصول معمولا دارای آب و مواد مغذی است و سبب تمیز شدن و آبرسانی پوست صورت می‌شود. تونر ها به صورت ژله ای و روغنی تولید می شوند و در تولید آنها عصاره های گیاهی و روغن های طبیعی بکار برده می شوند.

بهترین تونر افزون بر پاکسازی پوست به آبرسانی، تنظیم ph و جوانسازی پوست کمک بسزایی می کند. تونر حتی می تواند از به وجود آمدن لک و آکنه روی پوست پیشگیری نماید. از دیگر خصوصیات آن می توان به کم شدن میزان جوش های سر سیاه، روشن شدن پوست، پیشگیری از ایجاد چین و چروک، پیری و … اشاره نمود. در این مقاله شما را با تونر های مناسب برای انواع پوست ها آشنا خواهیم کرد. تا بتوانید بهترین نوع محصول را برای پوست خود انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین تونر خارجی

بهترین مارک تونر چیست؟ تونر پاک کننده صورت محصولی است که باید با در نظر گرفتن نوع پوست و مسائل پوستی تهیه شود. به عنوان مثال چنانچه دارای پوستی چرب هستید بایستی تونری را خریداری کنید که چربی پوست شما را کم کند و داری تلفیقاتی چون چای سبز، روغن درخت چای، سالیسیلیک اسید و… باشد. همچنین بهترین نوع این محصول برای پوست های خشک محصولی است که شامل گلاب، هیالورونیک اسید و ویتامین E باشد. بهترین تونر خارجی عبارتند از:

  • تونر تی تری بادی شاپ
  • تونر زردچوبه Clear And Soothe نوتروژینا
  • تونر سیوید بادی شاپ

 

بهترین تونر ایرانی

 

بهترین مارک تونر چیست؟ ( معرفی بهترین تونر خارجی + ایرانی مناسب پوست مختلف )

 

بهترین مارک تونر چیست؟ همانطور که می دانید این محصول یکی از محصولات عمده و اصلی در مواظبت و مراقبت از پوست می باشد. تونر سبب حذف آلاینده ها و بقایای آلودگی از روی پوست می شود که باقی ماندن آنها بر روی پوست موجب بسته شدن منافذ پوست، ایجاد جوش زیر پوستی و در نتیجه نیاز به درمان جوش زیر پوستی که عموما با آنها مواجه هستیم می‌شود . در ادامه به بهترین تونر ایرانی خواهیم پرداخت تا انتخاب ایده آلی داشته باشید. این تونر ها عبارتند از:

  • تونر لافارر مدل آبرسان
  • تونر مرطوب کننده و پاک کننده درخت چای و بامبو دیپ سنس سی گل
  • یکی از بهترین تونر ایرانی می توان به تونر پاک کننده ویتالیر مدل سنسی ویت اشاره نمود.

 

بهترین مارک تونر چیست؟

جهت خرید این محصول بایستی به مسائل مهمی در این خصوص توجه نمایید. نخستین مسئله در نوع و مدل این محصول می‌باشد. این محصولات بر پایه آب، الکل و بدون الکل ساخته می‌شوند. در ادامه به بهترین تونر روشن کننده پوست برای انواع پوست خواهیم پرداخت.

 

— پوست خشک

یکی از راهکار های آسان جهت کاهش خشکی پوست، پوسته پوسته شدن و… بکارگیری تونر می‌باشد. این تونر بایستی از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

شامل ترکیباتی نظیر اوره باشد و پوسته پوسته شدن پوست را کم کند.
حاوی تلفیقاتی چون هیالورونیک، گلیسیرین، گلاب یا آلوورا باشد که جهت رطوبت رسانی و روشن کردن پوست مطلوب باشد. یکی از این محصولات تونر پوست خشک باله آ اصل آلمان می باشد.

— پوست چرب

جهت کاهش چربی پوست، آکنه و از بین بردن منافذ باز پوست به محصولی نیاز دارید که شرایط زیر را داشته باشد:

الکل نداشته باشد تا لایه برداری درستی انجام دهد و به حذف سلول های مرده و در نهایت به روشن شدن پوست کمک کند.
این محصول به لایه برداری اسید های گلیکولیک و لاکتیک پوست می پردازد و روغن و چربی زائد پوست را برطرف می کند. تونر متعادل کننده چربی و سبیوم پوست بایودرما یکی دیگر از محصولات مناسب پوست چرب می‌باشد.

یکی دیگر از محصولات مناسب، تونر ضد جوش نیتروژینا میباشد که موجب تنظیم ترشح چربی پوست و پاکسازی عمقی منافذ پوستی میشود استفاده از این تونر طراوت و شادابی را به پوست شما بخشیده و بدون ایجاد حساسیت موجب از بین رفتن جوش های صورت مخصوصا جوش سر سیاه میشود.

 

— پوست مختلط

 

بهترین مارک تونر چیست؟ ( معرفی بهترین تونر خارجی + ایرانی مناسب پوست مختلف )

 

پوست مختلط معمولا ترکیبی از دو نوع پوست خشک و چرب می باشد. در این صورت بهتر است تونری را برای این نوع پوست در نظر گرفت که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

فاقد ماده پارابن باشد و از سرامید هایی ایجاد شده باشد که به مراقبت از پوست و رطوبت رسانی آن کمک بسزایی کند.
حاوی اسید سالیسیلیک و لاکتیک باشد. چرا که به تنظیم چربی پوست کمک می کند. اکنه و لکه های پوست را برطرف می‌کند. از خواص لایه برداری مناسبی برخوردار است و در معالجه خشکی پوست کمک بسزایی می‌کند. یکی از بهترین تونر برای پوست‌های مختلط می توان به تونر برند لورآل اشاره نمود.

 

— پوست حساس

زمانی که پوست در تماس با لوازم آرایشی یا شوینده‌ها دستخوش حساسیت‌هایی چون خارش، التهاب و… می‌شود بهتر است بدانید که از پوست حساسی برخوردار هستید. این پوست نیاز به نگهداری هرچه بیشتری دارد در نهایت لازم است تونری با خصوصیات زیر را انتخاب و خریداری نمایید:

توجه داشته باشید در خرید بهترین تونر صورت برای پوست‌های حساس حتما محصول فاقد الکل را انتخاب کنید. چرا که می‌تواند برای پوست شما ضرر داشته باشد و حساسیت آن را افزایش دهد.

در زمان انتخاب تونر در پی تلفیقاتی نظیر گلیسیرین باشید چراکه دارای خواص آبرسانی، ضد سوزش و ضد میکروبی می‌باشد. یکی از بهترین محصولات برای این پوست‌ها تونر تسکین دهنده سیمپل می‌باشد.

یکی دیگر از شوینده های صورت که مناسب انواع پوست می‌باشد و به پاکسازی عمیق پوست کمک می‌کند فیس واش است اگر با این محصول آشنایی ندارید مقاله فیس واش چیست را بخوانید.

 

راهنمای استفاده از بهترین تونر صورت

در زمان استفاده از تونر همیشه باید به نکاتی مهم توجه داشته باشید این نکات عبارتند از:

  • نخست پوست صورت را بایستی با دستمال مرطوب یا فوم پاک کننده ملایم بشویید. پس از آن صورت را به آرامی خشک نمایید.
  • اندکی تونر را روی پد تونر بریزید و به آهستگی بر روی صورت خود بمالید. توجه نمایید نباید از تونر برای اطراف چشم استفاده کنید چرا که با این کار به چشم های خود صدمه وارد می کنید.
  • بگذارید تونر به خوبی جذب پوست شود پس از آن با سایر لوازمی چون ماسک یا کرم مرطوب کننده روتین پوستی روزانه خود را به ترتیب ادامه دهید.
  • از بهترین تونر پاک کننده صورت بهتر است صبح و شب استفاده نمایید. ولی فراموش نکنید بکارگیری بیش از اندازه از این محصول می تواند باعث خشک شدن پوست شود. با دقت و توجه به این توصیه ها و بکارگیری صحیح از تونر می توانید پوستی جوان، شاداب، سالم و شفاف داشته باشید.

 

 

 

 

دسته‌بندی: بلاگ