نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی ( ویدئو نحوه گذاشتن قرص در ماشین ظرفشویی )

آخرین بروز رسانی: 30ام شهریور, 1402
نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

اگر برای شست وشوی ماشین ظرفشویی خود قرار است از قرص ها استفاده کنید یکی از بهترین انتخاب های موجود را انجام داده اید. بعضی از این قرص های ماشین ظرفشویی با دارا بودن همزمان مواد پاک کننده، نمک ها و جلا دهنده ها شما را از خرید سه محصول بی نیاز می کنند.

انواع مختلفی از این قرص ها وجود دارند که شامل قرص کلاسیک، قرص های همه کاره و در نهایت قرص های نوع پلاتینیوم و کوآنتوم می باشد. از هر نوع قرص یا هر برندی که استفاده می کنید تفاوت زیادی بین نحوه استفاده از آنها وجود ندارد. در این مقاله نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از دو برند معروف فینیش و فیری را بیان می کنیم.

 

طرز استفاده قرص ظرفشویی finish کوانتوم

 

 

قرص فینیش در انواع کلاسیک و کوآنتوم جزو بهترین قرص ماشین ظرفشویی موجود است. نکته ای که این قرص ها دارند آن است که جلادهنده و نمک را در خود ندارند بنابراین برای استفاده از آنها بهتر است حتما از نمک ها و جلادهنده ها نیز برای دستگاه استفاده نمایید.

برای اطلاع از قیمت محصولات فینیش و مشاهده لیست محصولات کلیک کنید.

 

مراحل استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش

1 ) بعد از خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش ابتدا لازم است محل جا قرصی را بر روی ماشین ظرفشویی خود پیدا کنید عموما این مکان در بالای دستگاه قرار دارد اما بهتر است برای این منظور از دفترچه ی راهنمای دستگاه استفاده نمایید.

2 ) قرص را از بسته بندی آن در بیاورید. توجه کنید که دستانتان مرطوب یا خیس نباشد چون موجب خیس شدن قرص خواهد شد این قرص ها به دلیل قابلیت حل شدگی بالایی که دارند به سرعت در آب حل می شوند.

3 ) با توجه به تعداد ظروف می توانید از یک قرص کامل یا نصفه قرص استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که هرگز قرص ماشین ظرفشویی فینیش را نصف نکنید و به طور کامل مورد استفاده قرار دهید.

4 ) سپس درب جا قرصی را ببنید و از بسته شدن کامل آن اطمینان حاصل نمایید زیرا اگر درب به خوبی بسته نشود قرص به خوبی در آب حل نمی شود و به خوبی برای شستن ظروف نمیتواند کف کند.

5 ) اگر قرصی که خریداری نموده اید در خود نمک ندارد لازم است در این مرحله از نمک نیز استفاده کنید به این صورت محل ریختن نمک ماشین ظرفشویی که عموما در  زیر دستگاه قرار دارد را باز کنید و به اندازه دلخواه بر روی آن نمک بریزید. اگر اولین بار است که می خواهید از نمک استفاده کنید بهتر است در حدود دو لیوان نمک را در یک لیتر آب حل کنید و در دستگاه بریزید. اما اگر بار اول استفاده نیست و هشدار اضافه کردن نمک را دریافت کرده اید یک کیلوگرم نمک بدون آب مقدار مناسب برای هر دستگاهی است.

6 ) سپس دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید تا شست وشو تمام شود. اگر با نحوه کار با ماشین ظرفشویی آشنا نیستید بهتر است پیش از روشن کردن ماشین به دفترچه راهنما رجوع کرده تا بتوانید بهترین برنامه برای شست وشوی ظروف را انتخاب کنید.

 

نحوه گذاشتن قرص در ماشین ظرفشویی

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فیری

هر 6 مرحله ای که برای قرص فینیش گفته شد به همان صورت باید در نحوه استفاده قرص ماشین ظرفشویی فیری نیز تکرار شود با این تفاوت که در استفاده از فیری نباید روکش پلیمیری که بر روی قرص وجود دارد را باز کنید. با همان پوشش باید قرص را در جا قرصی قرار دهید. حتی توجه کنید که نیاز نیست این روکش را سوراخ نمایید زیرا خود این پوشش قابلیت انحلال دارد و می تواند در آب حل شود. به طرز استفاده از قرص ماشین ظرفشویی دقت کافی داشته باشید زیرا عمده علت باز نشدن قرص ماشین ظرفشویی  در اثر استفاده اشتباه می باشد.

نکته مهم ! قبل از استفاده از هر قرصی لازم است بررسی کنید ایا ظروف انتخابی شما قابلیت شست وشو در دستگاه را دارد یا خیر؟ بعضی از ظروف را نمیتوان در دستگاه مورد شست شو قرار داد.

 

جهت خرید جرم گیر ماشین لباسشویی و اطلاع از قیمت محصولات کلیک کنید.

 

نحوه قرار دادن قرص در ماشین ظرفشویی ال جی

طرز استفاده از قرص ماشین ظرفشویی ال جی ( استعلام قیمت قرص ماشین ظرفشویی )  یا هر دستگاه دیگری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و همگی مشابه یکدیگر هستند. تنها نکته ای که ممکن است موجب ایجاد تفاوت بین آنها شود جای قرص دادن قرص می باشد که با استفاده از دفترچه ی راهنما به راحتی می توان متوجه جاقرصی هر دستگاه شد.

 

برای خرید و استعلام قیمت ژل ماشین ظرفشویی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی با بهترین قیمت به صفحات دیگر ما مراجعه نمایید.

 

 

دسته‌بندی: بلاگ