شیوه های پرداخت

 

 

یکی از مواردی که ذهن افراد را در زمینه پرداخت هزینه سفارشات در زمان خرید محصولات اینترنتی به خود مشغول خواهد نمود ترس از افشا شدن اطلاعات بانکی آن­هاست. تا جایی که خیلی از افراد به همین دلیل، از خرید اینترنتی خودداری خواهند نمود.

برای همین فروشگاه الو ارس، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشتریان بتوانند به صورت کاملاً امن، محصولات موردنیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایند. در فروشگاه الو ارس، برای سهولت بخشیدن به فرایند خرید محصولات توسط مشتری، از درگاه­­ های امن بانکی بهره گرفته شده است. استفاده از درگاه ­های امن بانکی خیال شما را راحت خواهد نمود که به درستی پروسه خرید شما به ثبت رسیده و همچنین اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ عنوان افشا نخواهد شد.

در زمان ورود به بخش درگاه بانکی، در وهله اول، با مشاهده SSL سایت و نیز اطلاعات وارد صحت درگاه بانکی را بررسی کنید. بعد از ثبت سفارش، اطلاعات آن از طریق ایمیل برای شما ارسال شده و از طریق آن امکان پیگیری سفارش برای شما وجود خواهد داشت.

 

 

 

توصیه می­شود فاکتوری که از سوی الو ارس صادر شده را تا زمان تحویل بسته، نزد خود نگه دارید تا چنانچه هر نوع مشکلی وجود داشت امکان حل مشکل از طریق تماس با پشتیبانی فروشگاه برای شما در سریع­ترین زمان ممکن فراهم باشد. در صورتی که در زمان خرید، از حساب شما مبلغ سفارش کسر شده اما سفارش شما از سوی فروشگاه دریافت نشود جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که مبلغ سفارش دوباره به حساب شما برگشت داده خواهد شد. هر نوع مشکلی که در این زمینه برای شما به وجود آمد تنها کافی است که با تیم پشتیبانی الو ارس تماس بگیرید..

 

 

تخفیفات فروشگاه اینترنتی الو ارس

برای آن که در مناسبت­ های مختلف امکان بهر­مندی از تخفیفات ویژه فروشگاه اینترنتی الو ارس را داشته باشید، این فروشگاه در مناسبت­ های مختلف یا جشنواره­های خود، به مشتریان از طریق شبکه ­های اجتماعی یا پیامک، کدهای تخفیفی ارسال خواهد نمود. با استفاده از این کدها شما قادر به انجام خریدهای خود و نیز بهره­مندی از تخفیفات ویژه الو ارس خواهید بود.

به منظور اطلاع هر چه سریع­تر از تخفیفات فروشگاه الو ارس کافی است در خبرنامه­های این فروشگاه عضو شده یا در اینستاگرام، پیج آن را دنبال کنید. شما می­توانید با شرکت در جشنواره ­ها و قرعه­ کشی­ ها، از کدهای تخفیف و جوایز ویژه الو ارس بهره­مند شوید.